掃呢頁CODE去手機

2013年10月23日 星期三

怒火街頭 怕講錯嘢 蒙嘉慧、張可頤拒上台 張可頤,蒙嘉慧,MF,




張可頤、蒙嘉慧雖然冇上台發言,但由中環 9號碼頭行到政總,沿途冇 hea一路行一嗌口號,嗌足 10分鐘,非常有心。

真面目

怒火街頭 怕講錯嘢 蒙嘉慧、張可頤拒上台

HKTV不獲發牌,激發 12萬人上街遊行。為咗睇電視,連師奶都可以去到好盡!市民肯發聲,偏偏娛圈中人,除咗 HKTV嘅藝員,其他肯出聲嘅一隻手數得曬。講到尾都係驚被無綫秋後算賬,而當日出席集會嘅蒙嘉慧、張可頤,雖然坐足 4粒鐘,但都唔敢上台開咪撐,最後一線藝員只得林文龍夠膽上台發言。其實有 12萬人背後支持,唔怕大膽啲啦!

其他影片
  • 小強 Tommy都話撐
  • 維基整喊美棋 BB

上週二( 15日)香港電視不獲政府發牌,翌日即裁 320名員工,令一眾員工相當徬徨,除咗員工外,一眾藝員更為擔心,事關電視圈在可見未來仍然由 TVB一台獨大。由無綫過檔嘅藝員更驚被視為黑名單,想再喺無綫蒲頭有排講數。

拒絕上台

將抵達政府總部,一眾 HKTV工會成員即同蒙嘉慧、林嘉華等密斟,交代一陣集會事宜,不過兩人最終沒上台。

文龍怒吼

你(蘇錦樑)係咪男人嚟㗎?(真實對白)

當日上台最紅藝人為林文龍,他當日更指商務及經濟發展局局長蘇錦樑唔係男人。

玉翠哭訴

煮嘢食唔落雞汁!(真實對白)

劉玉翠係第一個上台發言嘅 HKTV藝員,喺台下已經喊到收唔到聲,喺台上發言更為激動,更話:「自己煮嘢食唔落雞汁,好 natural!」明寸 May姐。

隱形苦主王維基

《蘋果日報》圖片

王維基冇現身政總,但透過 HKTV facebook發言答謝市民支持,示威當日被拍得全黑喺馬會出現。

兩位集會統籌

《警界線》總導演蘇萬聰

為導演組代表,其作品《警界線》點擊率接近 80萬。集會期間擔任主持工作,及各頂統籌事務。

工會主席楊志豪

香港電視工會主席楊志豪,為今次遊行集會嘅發言人。為一眾 HKTV員工及藝員發聲,及為一眾失業員工解決就業問題。

「堅持公義大聯盟」發言人劉順安

主力為幕後員工發聲,爭取褔利。集會期間安排幕後員工上台發言及留守場地事宜。

集會申請毛孟靜

HKTV一眾員工並無遊行集會經驗,毛孟靜為 HKTV向政總申請集會場地,當日更擔當司儀一職。

「萬人齊撐!」 fb發起人

左起:陳璟茵、區諾軒

設立嘅 facebook專頁,有接近 50萬人 like,當日亦有份發起東角站集會遊行到政總,更喺集會期間上台發言,不過之後被一眾網友指「騎劫」 HKTV。

華哥低調撐

HKTV工會週日( 20日)更喺政總搞集會,不過被稱為香港電視一哥嘅黃日華冇現身,等到週一( 21日)先低調到政總門外支持留守同事。知情者說:「 Plan B未講得,其實星期日( 20日)個遊行,工會已經不停 call啲紅星撐場㗎啦,林文龍同林嘉華一直都好積極,反而啲花旦就未落實,所以佢哋連日嚟都不停 call蒙嘉慧同張可頤,希望佢哋現身。」

男星如林文龍、薑文傑最積極,除上台發言外,亦幫手打點遊行示威,反而兩位女星蒙嘉慧、張可頤就表現小心,亦不太願意上台發言,結果除林文龍叫一線外,其餘只得劉玉翠、黎彼得等甘草站台,聲勢差一大截。後來集會有更多政治人物上台發言,令兩位女星更驚青,怕集會被「騎劫」入黑名單返大陸搵食無望。於是坐足 4粒鐘後,蒙嘉慧趁一眾演員休息期間,「借尿遁」早閃;而之後張可頤亦隨大隊閃人,張可頤經理人林小姐表示:「 Maggie係以市民身份去參加,冇諗過上台發言,大會亦冇叫佢上台。」都係戴定頭盔穩陣。

華哥到場

週日( 20日)黃日華表示因工作關係未能現身,不過週一( 21日)下午到現場為一眾留守嘅 HKTV員工打氣。

智叔夜撐

週一( 21日)智叔帶同老婆陳敏兒現身,為 HKTV打氣,喺台上仲話拍攝《警界線》期間,係拍劇以來最有 heart嘅一部。而之前話會喺政總播全套《警界線》,但最後只播了剪輯片段。

蒙嘉慧趁住成班藝員去洗手間時閃人,不過佢都坐足 4粒鐘有誠意。到週一( 21日)蒙嘉慧再次現身政總,張可頤就冇影。

美棋 BB落淚

HKTV最令網友期待嘅美棋 BB(黃美棋),遊行當日因有工作在身冇撐場。上週六( 19日)接受本刊訪問,除寫上答謝員工字句及「江湖再見」外,訪問期間談到王維基更感觸落淚。

童星出身嘅美棋 BB兩年前簽約王維基嘅 HKTV,為王維基拍咗 3套劇,可惜 HKTV不獲發牌,令黃美棋亦感到徬徨,她說:「人哋搵我做嘢係因為我可能有劇出,但𠵱家冇,咁客戶未必搵我做嘢,講真靚過我、紅過我嘅大把啦!人哋冇必要搵你。」美棋 BB前路茫茫,問到佢會唔會考慮過檔 TVB,佢就話:「同 HKTV仲有約,現階段唔會諗。」

美棋 BB最唔捨得一眾被裁員工,所以寫下「江湖再見」四字,希望一眾員工盡快有新工作。

除咗同星爺合作過《行運一條龍》,美棋 BB亦拍過唔少無綫劇集,當年 15歲喺《陀槍師姐 IV》飾演滕麗名個女。

美棋 BB簽約兩年內已拍過三套劇,同惠英紅拍《我阿媽係黑玫瑰》後,原本開拍《天網》,可惜現已停拍。

講到喊

最令黃美棋感觸嘅係老細王維基,她說:「有次上網睇片,其中一條見到王生喺 canteen食飯,好少老細肯同員工一齊食,我諗起呢個畫面就忍唔住喊。」

拍維基劇得罪 TVB 劉浩龍遊行甩底

上年握曬手

上年劉浩龍為王維基孭飛拍《第二人生》,亦因此得罪無綫,現其公司寰亞有機冧掂無綫拍劇,梗係唔想佢再撐王維基啦!

張可頤、蒙嘉慧唔敢上台,但始終身體力行現身支持。反而曾經拍過王維基劇集《第二人生》做男一嘅劉浩龍,雖然身在大連拍劇,但仍極想親身撐場,可惜最後其經理人公司驚得罪無綫,而迫令劉浩龍繼續開工,而同樣想遊行嘅關楚耀,亦因為公司勸喻而就範。

四年前申請,王維基決心搞靚個台,大手筆搵咗唔少歌手幫 HKTV拍劇,如陳柏宇、劉浩龍和關楚耀等,都分別喺 HKTV劇集擔正。但至上週二( 15日)香港電視未獲政府發牌,成班歌手都唔敢大聲表態。

據知劉浩龍曾打算向劇組請假仆返香港出席遊行,但遭公司反對,惟有聽命。遊行當日,他在大連忙拍大陸劇《白色謊言》,仲話由朝拍到晚好攰添,連講句撐吓遊行都冇喎!

被迫消失

上年幫王維基拍劇集《第二人生》孭飛做男一嘅劉浩龍,當日更為角色增肥 20磅。據知劉浩龍得悉王維基不獲發牌後,亦曾考慮出席遊行及集會,更同劇組預早請假一天準備出席。可惜其經理人公司寰亞,怕師兄現身遊行,同無綫「冇彎轉」,加上近年師兄主力返內地拍劇搵銀,唔覺意得罪中央被封殺,兩條水路都冇埋,所以力勸師兄三思唔好去。而同樣想遊行嘅關楚耀,上年亦幫王維基拍過兩套劇《童話戀曲 201314》及《開腦儆探》,據知亦因在譚詠麟出面跟 TVB講掂數解封,為怕再得罪無綫,亦同樣被禁現身。

百萬製作

《第二人生》除咗師兄,仲有 Joey Tang(鄧健明)、趙學而、雷有暉等,卡士唔算強,但以音樂為題材,劇組更試過喺機場博覽租場拍攝演唱會場面,成百萬拍一日。

校長幫拖

關楚耀為 HKTV拍過兩套劇,要返無綫本難過登天,好彩得到校長譚詠麟求情,嚟緊再有機亮相無綫。

演藝人協會遲了的聲明

以往有關藝人生計問題,演藝人協會一定出聲,但今次 HKTV冇牌發及裁走 320名員工,演藝人協會至週一( 21日)晚上始發出遲了一星期的聲明,但就 10分鐘內又改出新版,新版聲明只對發牌不公為題輕輕帶過稱「希望香港特區政府體恤民意,就個別事件能作出交代」及稱會「盡力與我們伸手協助被解僱的 30名演藝界精英……」而被指聲明取態溫和,純粹「有做嘢」當交代!

除咗會長志偉、秘書長陳芷菁外,其餘理事包括王祖藍、阮兆祥、錢嘉樂等,絕大部分係無綫自己友。



鍾意就快D Share啦!