網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月30日 星期三

大控訴 冇錢擺酒 未婚妻照嫁 港視半澤:覺得自己好冇用 MF,




陸駿光與做文員的女友陳小姐拍拖年半,週日( 27日)唔使再去集會,就相約拍拖,在甜品店十指緊扣好 sweet。

真面目

大控訴 冇錢擺酒 未婚妻照嫁 港視半澤:覺得自己好冇用

一場電視風波,令港版《半澤直樹》短劇在政總外上演,更令飾演半澤的陸駿光一鳴驚人;他曾在首晚( 20日)集會時大吐苦水,指 HKTV不獲發牌導致他與女友婚期被迫延遲,令人欷歔。

雖然台上贏得掌聲,但 35歲陸駿光在台下卻對本刊說:「覺得自己好冇用!」對婚期及出路同樣感迷惘,不過週日( 27日)他依然陪未婚妻 sweet行街、又在婚紗店睇款,並未放棄成家立室,繼續追夢。

其他影片

陸駿光演半澤入木三分,表情似十足正版直樹。

港視員工一連六日在政總集會,要求政府交代 HKTV「死因」,及一連兩晚上演港版《半澤直樹》,陸駿光扮演半澤贏得全場掌聲,以往籍籍無名的他終於有做演員的感覺。

港視加 1倍人工

他在台下對本刊說:「其實我未睇過《半澤》,係編劇話我個樣幾似,我仲問邊個係半澤添,佢就畀咗幾段片我睇,等我照做。」結果一鳴驚人,但他自爆雖然是 01年演藝學院戲劇系畢業,但原來一直有舞台恐懼症:「上台前會心跳加速,又上好多次廁所,做《半澤》前 8個鐘內屙咗廿幾次呀;初時諗住唔做,但又諗,呢次可能係最後一次喺觀眾面前演出,所以頂硬上囉。」

02年加入無綫的陸駿光, 9年 TVB生涯,早期只得 5、 6千蚊人工,近兩年才加至 7千,一直做綠葉連名都叫唔出,冇前途又冇錢途。他說:「喺 TVB好想做啲有得發揮嘅角色,但一直都冇,續約時只係加一百蚊騷錢,離職( 11年)都只係加咗二百!過咗 HKTV加咗一倍幾人工呀,成 3千蚊個騷,而且所有角色都可以自由去報名 casting。我覺得自己好冇用,同屋企人食飯都畀唔起錢,好彩全家都支持我!」

TVB 9年加$200

同屋企人食飯畀唔起錢!(真實對白)

連同屋企人食飯都畀唔起錢的陸駿光,同女友行完婚紗店,陸駿光話仲未有錢結婚:「希望可以做個盡責嘅男友,同女友結婚啦。」

女友等着婚紗

陸駿光在無綫都是演綠葉,最多人記得應該係《潛行狙擊》做大賊。

陸駿光本打算和拍拖年多的圈外女友出年 10月拉埋天窗,但 HKTV不獲發牌令婚期亦要無限期推遲。週日( 27日)集會已結束,本刊發現陸駿光和女友在尖沙咀拖手出現,首先在海港城一帶逛街,但齋行冇買,之後他與女友行到金巴利道幾間婚紗店門外,駐足討論婚紗款式,兩人在店外揭婚紗相簿狀甚投入,相信婚事並未因發牌打擊而放棄。

隨後兩人走入甜品店,不知是否為慳錢,兩人只共嘗一杯雪糕,其間陸駿光搭住女友玉手非常溫馨。事後記者問陸駿光是否冇錢擺酒,但女友一樣苦等照嫁,所以趁機揀定婚紗?他笑笑口回應:「行過望吓囉!雖然我冇乜錢,但希望可以做個盡責嘅男友,同女友結婚。」可惜婚期仍未落實,希望港視最終有牌,等半澤娶到老婆電視風雲引發 12萬市民圍政總抗議,亦導致蕭若元發火鬧曾志偉,指他身為演藝人協會會長,竟在集會前致電吳思遠,說激發人遊行是「搞亂香港」;雖然曾志偉澄清當中有誤會,但上週三( 23日)宣布因壓力太大辭去會長一職。不過蕭若元繼續狂插志偉,翌日( 24日)在網台節目《蕭遙遊》大鬧曾志偉「唔知醜字點寫」。

27/10冧拖睇婚紗

和女友經過金巴利道一列婚紗店,都在櫥窗外望兩眼,未結成婚都揀定款先。

陸駿光更駐足睇相簿,同女友有傾有講。

與鄭俊弘同期

與鄭俊弘份屬老友,陸駿光話:「同阿 Fred最 friend,佢上咗位仲有搵我哋打邊爐,鼓勵我撐落去。」

02年第 18期藝員訓練班

陸駿光是 TVB第 18期( 2002)藝訓班畢業,同期有鄭俊弘、胡定欣等。

張松枝唔使紮鐵

張松枝在《半澤》短劇內演渡真利忍,他在無綫工作了 18年,有 12年冇加過人工,拍《回到三國》時曾因為脫水幾乎休克,又曾以月租 2千多元租住旺角劏房。

比陸駿光好彩,張松枝在 TVB叫稍有名氣,搬離劏房,但都心淡離巢:「以前公司似大家庭,但去到中段開始有改變,同同事有啲疏離,感覺有啲鬥爭。」他仍有 8個月才約滿港視,他曾說唔排除轉行甚至做紮鐵工人,但實際未學過紮鐵的他,前路要到時再諗喎。

張松枝一早便到政總,和郭鋒等排練《半澤直樹》。《蘋果日報》圖片

張松枝在九龍塘散步時巧遇發哥,周潤發更大表支持:「發哥叫我畀心機,話睇到我好努力,唔得嘅可以返大陸拍劇。」令他開心曬咁話。網上圖片

維基照出糧接 job

王維基已就發牌事件提出司法覆核,早前無奈解僱三百多名員工,而大部分藝員仍然有約,據知屬經理人合約的藝員,如美琪 BB、黃芷晴、薑文傑、薑麗文、陳宇琛、李忠希和李雨陽等, HKTV仍然會以經理人身份替其接 job,例如美琪 BB早前替馬會拍宣傳片、另外藝員接的商場騷司儀等,亦上過其他收費電視台做嘉賓。

而蒙嘉慧、張可頤、黃日華、陸駿光和張松枝等屬部頭合約,可自由身接工作, HKTV不會抽傭。

《蘋果日報》圖片

部頭蒙嘉慧

經理人約美琪 BB

「直情係幫兇!」

蕭若元又大爆 92年拍劉德華和林青霞《絕代雙驕》時他任監製,曾將導演曾志偉炒魷:「拍到一半炒咗佢,從來不負責任,出咗通告都唔出現!」

蕭若元在節目中直斥:「身為演藝人協會主席,為演藝人協會做過咩呢?英皇啲人俾人偷影咗相,佢就出嚟示威,演藝人員過去十幾年嚟,喺無綫簽約 100蚊個騷、唔准去第 2個電視台做,曾志偉未放過一個屁!」

他愈講愈火:「唔只咁喎,有啲嘢佢直情係幫兇,過去幾年你叫曾志偉答,無綫拍嗰啲賀歲片,佢作為監製導演,有冇畀市值人工藝員?即係市值 50萬,無綫就畀 15萬;而且客串嗰啲人,車馬費都冇,喺信封入面入張紅紙,寫住『無言感激』四個字,你曾志偉唔係幫兇係乜嘢呀?你咁樣做演藝人員協會,你真係唔知醜字點寫呀!」蕭若元又斥《獎門人》節目意識不良,經常性騷擾藝員,呼籲觀眾投訴;而本刊連日來亦致電蕭若元,可惜截稿前仍未聯絡上。

蕭若元再插志偉:唔知醜字點寫

蕭若元對曾志偉的遊行是「搞亂香港」言論極之不滿,連日在節目中發炮。《蘋果日報》圖片

曾志偉亦作出澄清,但承認講過不應煽動群眾上街,上週三( 23日)終決定辭去演藝人協會會長一職。《蘋果日報》圖片

蕭若元在曾志偉辭任後,繼續在網台節目《蕭遙遊》中狂插對方身為會長唔知醜字點寫。

演協新會長 3大熱門

演藝人協會至今年已成立 20年,歷屆會長有許冠文、成龍、梅艷芳等。主要職能是保障藝人權益和參與社會公益,過往曾發起不少慈善籌款活動、亦搞過萬聖節 party等,藝人入會只需填表格,由理事會審批就可成為會員。

而曾志偉宣布辭任後,以敢於發聲的黃秋生繼任的呼聲最高,近日亦有指,演藝人協會內部對新會長人選持不同意見,唔少成員推舉劉德華和張學友接棒,而阿叻陳百祥和現任副會長唐季禮都在考慮之列。

演協秘書長陳芷菁:會內有唔少前輩認為協會唔應該牽涉政治。《蘋果日報》圖片

黃秋生

劉德華

張學友

開 P聯誼

圖片

前年演協大搞萬聖節 party,曾志偉扮《怪誕城之夜》主角現身。



鍾意就快D Share啦!