掃呢頁CODE去手機

2013年10月25日 星期五

白健恩實用男 白健恩,MW,




搜機控

白健恩實用男

唔少男星嘅手電必備打機 apps,港男出身嘅白健恩就玩「與眾不同」,「平時好少用電話打機,有時搭長途車先會聽吓歌,我連 facebook都冇,唔想吓吓都做低頭族,搞到自己好緊張。」

白健恩嘅手機 apps唔多,以實用型為主,除銀行及新聞網,有兩個比較特別嘅 apps「深度催眠」同「郊野樂行」。「最近工作好忙,少咗時間做運動同休息,我又唔想靠藥物瞓覺。『深度催眠』個 app幾有用,聽多啲音樂個人真係 relax啲。」

翻譯

白健恩經常要出埠工作,佢大讚呢個 app好用。除咗書面翻譯,仲有埋多種國家語言嘅發聲功能,方便佢同講其他語言嘅人溝通。

白健恩係個自戀狂,連 wallpaper都用咗自己嘅爆肌相。佢話要不時警惕自己,保持完美體態。

深度催眠

工作忙碌,搞到自己好緊張,白健恩瞓唔着就會用呢個 app,裏面有河水聲、雀仔叫聲。佢話會身心鬆弛,容易入睡。

enjoy hiking郊野樂行

好鍾意行山嘅白健恩,極力推介呢個 app,可以揀唔同地點嘅行山路徑,搜尋方法仲好容易㖭。



鍾意就快D Share啦!