網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月1日 星期五

懷孕 15周 恐胎兒唔足磅 朱麗倩秘睇養胎聖手 朱麗倩,MW,




今年 47歲的朱麗倩,現時已經懷孕 15周,開始見肚,因此劉華勒令她減少外出,盡量在家中安胎。《 Face》圖片

打頭陣

懷孕 15周 恐胎兒唔足磅 朱麗倩秘睇養胎聖手

劉德華恨仔恨到發燒, 8月尾他與歌迷會搞生日會時,亦講到出口「努力(造人)」,其實他再做老竇的消息已傳遍歌迷會。據知 9月尾,有位高僧更送了一道平安符賀他 52歲生日,保祐朱麗倩大小平安。

儘管劉華矢口否認,不過本刊得悉朱麗倩由未有喜到懷孕,都幫襯甚多明星客仔的中醫馬菁岐,年屆 90的馬醫師精通針灸和「指穴」。據知, 47歲高齡的朱麗倩,一心為劉華追仔,加上第一胎生女時, BB僅得 5.4磅,屬輕磅 B女,為怕第二胎唔足磅,她 keep住睇馬醫師調理身體,務求今胎生個肥 B。

本刊求證馬醫師,她承認朱麗倩曾求診,更謂:「佢都係平常人啫!」其實劉華今年於「華仔天地」官網中就親撰千字「家書」,分享做老竇的喜悅心情,更親述太太生囡囡時肚痛作動入院驚險過程,難怪他今次咁緊張啦!

其他影片

劉父笑曬

本刊上月率先披露劉華再做老竇,記者當時就此事問過劉德華父親,劉父就忍唔住分享喜悅:「係好開心!」

去年 5月,劉華初嚐做老竇滋味,老婆朱麗倩為他誕下女兒劉向蕙( Hanna)。朱麗倩懷第一胎時,恨做老竇的劉華曾喜孜孜向友人說︰「仔女都冇所謂,不過我鍾意女多啲,女黐老竇多啲嘛!家姐照顧細佬比較好……」講到明先生女後追仔。

指按穴位受孕

女兒出生後,劉華做老竇做上癮,兩公婆亦有共識急急追多件,湊個好字。大半年前,劉華獲一位圈中朋友介紹睇馬菁岐,兩夫婦聽從馬醫師所講,定時定候用手指按額頭、手腕、心口,並替他們開出藥方。知情者話︰「朋友第一次帶同劉華夫婦上去時,馬醫師仲同佢哋講︰『冇話一定得,放鬆啲,順其自然受孕機會都會大啲。』佢哋睇咗兩個幾月,終於搞掂。依家都 keep住睇,因為朱麗倩第一胎早產, BB屬輕磅,加上朱麗倩的體質並非長胎那種,所以搵馬醫師寫安胎藥方,希望今次佗得穩啲長胎啲。」

9月 25日,圓潤的朱麗倩被周刊拍得到中建大廈搵蘇偉基做產檢。不過,一向低調的劉華非常口密,更否認說:「多謝關心,未有 BB!」朱麗倩被傳媒曝光後,開始深居簡出,據知十月中,劉華到廣州開三場「 ALways世界巡迴演唱會 2013」,朱麗倩亦有同行。不過朱麗倩為免成為傳媒追訪對象,一直躲在後台,而且身旁亦有三名保鑣貼身護駕。十月尾劉華再到北京開巡迴,此行要坐四個鐘飛機,朱麗倩為免動胎氣,選擇留在港安胎。

笑住開腔

周日( 10月 27日),劉華到機場出發到北京宣傳新戲,其間記者上前恭喜他,他笑笑口謂:「係都要恭喜我嘅!」

開心過關

之後劉華除低黑超俾海關人員驗證身份。記者發現他當時繼續流露笑容,明顯因為朱麗倩再佗 B而心情靚爆。

保鑣陪睇中醫

今年 8月,朱麗倩就被拍得到銅鑼灣睇中醫,身旁的保鑣亦拎住一大袋中藥,可見朱為了追多一個,用盡不同辦法。《蘋果日報》圖片

緊張護肚

等車期間,朱麗倩不時用價值 3萬的 Goyard大袋護肚,非常緊張。《蘋果日報》圖片

心情靚爆回應

周日( 27日),早上 7時許,心情靚爆的劉華到赤鱲角機場準備飛北京,本刊記者上前恭喜他再為人父,他心情靚爆說:「我講咗唔係㗎喇! sorry……(但有傳你太太去睇馬醫師?)唔講啦! sorry……」本刊記者趁劉華入閘前再度恭喜他,他笑笑口說:「係都要恭喜我嘅……」在旁的粉絲插嘴說:「恭喜咗就有㗎喇!」

本刊亦到訪馬菁岐醫師位於銅鑼灣的商住式醫館,記者未表明身份時,曾試探馬醫師的口風,問到朱麗倩係咪都嚟睇?她說:「小兒科啦!明星都係人一個啫!」

之後記者向她表明身份,再深入問她有關朱麗倩求診一事,她點到即止回應,十分避忌。

親撰家書

劉華早前在華仔天地,親自撰寫二千字「家書」,與 Fans分享當父親的心情及喜悅。向來書法有一手的劉華,字跡非常秀氣。

貼身護妻

11年,朱麗倩父親病逝,劉華陪太太返大馬奔喪,之後結伴返港,面對大批傳媒追訪,劉華體貼護妻,不時挺身阻隔人群。

其實劉華好錫老婆,朱麗倩未生女前,劉華已安排兩名保鑣護妻。 10年,朱同朋友行銅鑼灣時,保鑣一前一後護主,相當大陣仗。

朱麗倩的七人車常備大傘,每當她被傳媒拍攝時,司機都會用大傘遮冚。

認朱麗倩求診

拜佛求 B

劉德華夫婦篤信佛教,不時捐錢做功德, 11年,朱麗倩被拍到在筲箕灣祥德寺拜佛,同年成功懷有向蕙。

忽:聽到劉德華個老婆搵你睇?

馬:唓……咁嘅(明星)太太多啦……

忽:我哋知道朱麗倩都嚟呢度睇?

馬:佢係平常人,人一個之嘛!

忽:咁佢上過嚟睇幾多次就成功有咗?

馬:好難計得俾你聽,個個都唔同。

忽:有冇睇咗超過十次?

馬:我第日記住然後話你聽。

忽:見到好多名人明星嚟睇,係咪其他藝人介紹朱麗倩嚟睇?

馬:咁一定有人介紹。

忽:所以想生仔咪搵你囉。

馬:我唔係一定㗎,唔係包醫(生仔)㗎!

其實在「華仔天地」官網中,劉華亦曾親撰二千字「家書」向歌迷透露初為人父的心情。內容包括老婆突然作動,令他措手不及,他陪住老婆入產房,但過程驚險萬分。

做足保密工夫

生女不易,所以自愛女向蕙出生後,劉華除了工作外,九成的時間都用來照顧女兒。今年初他到英國工作時,女兒隔着電話用國語叫爸爸,劉華感動到眼泛淚光。

劉華為保護妻女免被追訪,更在加多利山屋外加置了閉路電視,並長期以每月 14萬租住私隱度甚高的太平洋酒店的酒店式住宅聽濤閣,作另一掩護居所,還有兩部七人車接載朱麗倩,保密工夫做到足。

雖然劉華保密工夫做足,但早前歌迷會為他慶祝生日時,起哄叫他快啲生仔,劉華直認:「我尋晚努力咗!」歌迷立即𠵱嘩鬼叫,劉華笑說:「講呢啲你哋就咁開心,你哋專諗埋啲邪嘢。」不過對粉絲祝佢追仔成功,他照單全收,「所有祝福收曬。」

去年有傳劉華為咗多啲時間陪妻女,佢同 Sammi夾計,迫杜琪峯趕工,最後劉華亦憑《盲探》成功勇奪西班牙影帝。

朱麗倩生女後,劉華於大馬安邦區買下 6千萬豪宅獎勵太太。

星級中醫

90歲的女中醫馬菁岐,行醫超過四十年,她年輕時曾遇上一名醫術高明的尼姑,學得一套針灸療法。之後她當過教書、督學師,更邊教書邊學醫,曾到中國國醫學院學醫,跟四大名醫朱鶴皋、丁仲英、丁濟萬和陳信齋學醫術,更在美國考獲針灸師執照及東方醫學博士學位,是香港首批註冊中醫師。

她獨創「指穴」代替針灸的獨門療法,發哥、嘉玲、王菲,甚至前美國總統列根同老布殊都找她醫病。而梁朝偉和黃栢高更是她的學生,學習「指穴」療法。

馬菁岐醫師為人風趣,聲如洪鐘。

馬醫師位於銅鑼灣的中醫館內,貼滿不少與藝人的合照。

穴位按壓與針灸助懷孕

馬醫師按穴位易懷孕,原理是因為女性下腹及手腳冰凍代表子宮寒涼、氣血不足,便難以成孕,所以用穴位按壓或針灸刺激某些穴位通氣血,令子宮運作回復正常。

據中醫師蔡宇國說運用穴位按壓法或針灸,刺激女性的三陰交(即內足踝對上約三吋)、關元穴(肚臍下約三吋)、合穀穴(人手虎口位置),可令女性氣血通暢。他說:「氣血通暢的話子宮便夠溫暖,會更容易成孕,至於用穴位按壓法或針灸,則各師各法。」

蔡醫師指用穴位按壓再配合中醫治療,功效會更大,不過成功懷孕後一般不贊成再用針灸或穴位按壓,因為擔心血行太勁會沖到胎氣,不利胎兒,所以有孕後還是用中藥安胎比較安全。

家書爆老婆待產

劉華向 Fans撰寫的「家書」超過二千字,總共有五張原稿紙。記者發現「家書」內容,大部分圍繞朱麗倩誕下囡囡劉向蕙經過,以下是部分節錄。

盼望小生命的忐忑

盼盼著,小生命的來臨,忽然?是心焦?是過敏?時間好像變慢了!一分一秒都彷彿很漫長,說是有患得患失的感覺!!

早上對著她(朱麗倩)說平安,晚上對著她肚裡的她說要健康,日復日,那天快來臨了。

心痛老婆作動

某天晚上,她在我髮邊說:「她動啊!動得有點厲害!」她顯得有點痛,其實我也痛!!胡亂的安慰後,跟醫生商量,先進院中待產會安全一點,我聽他的,進行。

不到一會,和她,還有早就準備好的用品也已經在途中了!途中說得最繁的一句話:「女兒呀!妳別急!」

血淋淋的喜悅

夢中的邊緣,微微聽到敲門的聲音,一跌一碰的急着開門,怕只怕吵醒她和她!!

門開了,護士說了,是時候了。

不到半個小時,一家人已經到了產房。

血淋淋,我看到她了,趕緊把臉靠近她說:爸爸在這兒!抱着她,靠近另一個她說:媽媽躺在那兒!

她哭了!她笑了!恭喜充斥了產房,在我咀中又除了謝謝就沒別的。

生日會爆湊女心得

記者在華仔天地官方網站發現,今年 8月劉華與歌迷慶祝生日會時,找來黎芷珊做主持,加插現場版《最佳男主角》環節。當時劉華破例大談老婆及女兒,更自爆最怕係老婆,仲話每日都要唱歌𠱁囡囡。

劉華其中一個願望係「繼續有型、靚仔」, 52歲嘅佢,於生日會上即場示範 chok樣,心情 high爆。

民間特首

劉華近日不但因為再做老竇成為傳媒焦點,就連他撐「發牌」言論,亦被唔少網友轉載,有人更推舉劉華當特首。

劉華早前拍攝短片為在政總集會的香港電視員工打氣,更促請政府解釋原因,網友自發為劉華改圖。

堪輿學家:生仔有風險

譚雲龍

堪輿學家譚雲龍指,朱麗倩一生生仔都好有風險,他說:「今年佢行癸巳年,梟神奪食,有流產、小產數,個胎容易唔穩,佢要多做善舉,仲要好好保胎,所以有咗都不宜同人講, BB有機會明年出世。過咗明年,打後就冇生育數據。

而劉德華亦一樣,要好好把握明年嘅機會,佢一生最多可以有一仔一女,佢今年有胎動之數,出年生仔機會好大。」

其他影片


鍾意就快D Share啦!