網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月12日 星期二

杏兒:無綫薪酬低




杏兒:無綫薪酬低



■(左起)吳卓羲、胡杏兒、岑麗香和羅仲謙將合拍無綫新劇。

胡杏兒昨日在將軍澳電視廣播城為新劇《醋娘子》試造型,令人想起她跟黃宗澤在《我的野蠻奶奶》的一段情,她說:「個背景唔同,話我鍾意呷醋,唔係野蠻。」早前無綫高層梁乃鵬表示要改善員工和藝人的工作環境,杏兒表示劇本未收齊:「出咗十幾集,比以前有進步,監製話農曆新年前可以收工,希望喇!」

杏兒和𡃁模寸嘴Barbie夏尉喻前晚到天際100出席活動,對於陳錦鴻指不簽TVB,杏兒說:「公司係非常大嘅平台,養咁多人,薪酬會低;陳錦鴻佢好掙紮,唔喺香港都會少時間陪家人。」

此外,有傳《喜愛夜蒲3》女主角許亦妮體毛也要人剃,寸嘴Barbie說:「我聽過佢牽涉一啲爭執,我當年參加港姐,有教我哋點做清潔工夫。」

採訪:黃曉妍、楊潔雯

攝影:仇志德

足本收睇《亂噏24》x 楊千嬅;緊接落嚟 Miriam 繼續同你談談情, 吹吹水!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!