掃呢頁CODE去手機

2013年11月20日 星期三

高海寧沈卓盈胸頂胸




高海寧沈卓盈胸頂胸


高Ling大師胸頂胸 亞男腋下烏卒卒
【萬千熄機賀台慶】無綫46周年台慶獲全港市民贈興,網民發起「萬千熄機賀台慶」,無綫則以逾700萬獎金獎品吸引藝員出席,女藝員「胸」群吸睛推高收視,沈卓盈被取笑夾胸被紮到扁,高海寧低胸露背笑言怕晚裝裙走位,全晚挺胸做人。

對於有組織在電視城外吶喊示威,民選港姐冠軍陳凱琳在停車場拍照時亦聽到叫喊聲,問到會否轉達給陳百祥(阿叻)知有人找他,陳凱琳笑言:「梗係唔會,我都好緊張,第一次做司儀有壓力。」胡杏兒對網民示威坦言:「香港係好地方,可表達自己意見,但公司生日都想大家睇電視。」林峯未感掃興:「有八卦睇嚇,租曬吊臂。」汪明荃則不覺得示威殺風景,認為香港最好有言論自由。

採訪:楊潔雯、王崇穎、黃曉妍

攝影:陳志嵐、陳俊強


【C女郎】

■(左起)高海寧、岑麗香和沈卓盈昨晚戴上百萬珠寶胸襲無綫台慶。攝影:黃偉雄

高海寧

謝瑞麟40卡鑽飾130萬元 Moreng Bridal晚裝

岑麗香

謝瑞麟鑽飾80萬元 何國鉦晚裝

沈卓盈

金至尊41卡鑽飾430萬元 Moreng Bridal晚裝


■真空上陣的胡杏兒,為了穿得靚又性感,不惜減食一星期。

謝瑞麟鑽飾

200多萬元

Blumarine晚裝


■呂慧儀強調保守少少只騷長腳,因太多位透視不能打底。

金至尊50卡鑽飾

500多萬元


■李亞男原本性感美麗,可惜因腋下黐有外套的毛毛,視覺上失色不少。


■應屆港姐冠軍陳凱琳首次任台慶司儀,並戴上500萬鑽飾閃爆示人。


■胡杏兒有份參與魔術表演,上下半身分開頗驚嚇。


■王浩信、沈震軒和梁烈唯等表演雜耍,但唯唯失手䓓爆。


■細細粒陳嘉佳和阿Bob林盛斌等《老表,你好嘢!》演員搞笑表演重口味。


■王祖藍、王菀之等《老表,你好嘢!》演員搞笑表演為無綫賀壽。


逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!


鍾意就快D Share啦!