網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月6日 星期三

鬧完老公鬧志偉 志偉,曾志偉,

video


鬧完老公鬧志偉

斥志偉搞亂娛樂界 白姐姐力數「罪行」

已貴為區議員的白韻琹,講完婚姻,也仍然關心娛圈,尤其對在娛圈甚有影響力的曾志偉感不滿,她說:「曾志偉令全娛樂界好混亂,冇乜好嘢!」白姐姐彈《獎門人》系列節目做了十幾年很恐怖,她說:「好核凸,又搵女仔笨,粗鄙、肉麻又唔好笑,對社會冇好貢獻。」

白姐姐又覺得志偉為人庸俗,但因識做人而造成壟斷,並力數她所知有關志偉的「罪行」:「無綫以前演藝人協會嘅會員客串,有六百蚊車馬費,後來我聽到曾志偉話佢哋係畀機會人出鏡,使乜畀咁多,最後由六百變一百,到拍戲時一百都冇,得封無言感激利是,收到吉利是真係大吉利是!」她認為志偉在電視台影響力很大,但節目沒創意,已多年沒睇無綫:「我支持發多啲牌,等大家競爭,然後自然淘汰。」

採訪:林妃

攝影:陳志嵐



■白韻琹多年前曾上《獎門人》,但她照彈節目粗鄙。

足本收睇《亂噏24》x 鄭中基穀德昭;跟住有新紥師妹楊千嬅駕到!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!