掃呢頁CODE去手機

2013年11月11日 星期一

娜姐露事業線穀戲

video


娜姐露事業線穀戲

曬4吋豪溝 娜姐擘髀飛踢大隻男

周秀娜、盧頌之(DaDa Lo)及餘曉彤等一連兩日宣傳大後日上映的電影《爆3俏嬌娃》,昨日在深水埗宣傳時,三女各有各露,娜姐笑說:「我哋露齊上中下。」她們互爆拍戲瘀事,DaDa指娜姐在汙水廠拍兩日戲冇洗頭,娜姐反指DaDa趴完地不洗手便吃飯。而大馬藝人童冰玉早前被劫險毀容,昨日見她已差不多完全康復。另外,娜姐前晚穿上低胸裙出席優先場,露出事業線及送爆炸糖益觀眾:「梗係想票房爆紅!」是否想轉型做打女?她說:「以前睇梅姐(梅艷芳)同嘟姐(鄭裕玲)做戲,搞笑、文藝、愛情樣樣得,好想似佢哋。」DaDa則自爆有愛情滋潤,心廣體胖,因而常被經理人責備。

採訪:胡比



【C女郎】 攝影:陳俊強



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!