掃呢頁CODE去手機

2013年11月7日 星期四

杜汶澤教路  Da Da拖阿媽認錯 杜汶澤,M1,




在道歉記者會自插三分鐘, Da Da跟施念慈即閃。

探熱針

杜汶澤教路  Da Da拖阿媽認錯

今年八月,陳靜( Da Da)以壓力大情緒病發,臨時劈炮辭演《喜愛夜蒲 3》,後被指有澳門娛樂猛人撐腰的她,懶理違約留下手尾,出埠遊山玩水,直至今個月,又失驚無神宣布復出,而早前口口聲聲要雪藏她的經理人施念慈,亦網開一面無追究。

原來 Da Da過去兩月一直諗計求解約,但經理人堅持唔放,為免夜長夢多,錯失機會,背後軍師杜汶澤又再教路,叫 Da Da帶埋阿媽上門斟茶認錯,並願意無條件「加監」四年,跟飛唔甩的施念慈繼續合作。

其他影片
加監當補償

月前被娛樂猛人飛甩後,一直堅持與經理人公司解約的陳靜終於知驚,唔再企硬!為要爭取機會趕及接拍杜汶澤下月開拍的新戲, Da Da再得軍師從中教路,盡快與經理人修好。

「 Da Da以為自己可以解到約,所以一直唔肯道歉,仲要離開香港周圍去玩,甚至瞞住 Celia(施念慈)自己去傾電視劇。直至早排俾個男人飛咗,無咗條水喉,佢又唔捨得用錢買番自己份約,先扮死狗同 Celia和解。

急住修補關係,因為 Da Da好希望拍杜汶澤開的新戲。

「阿澤知道 Da Da解唔到約,佢已經預備換人,諗好咗搵 Vivian(周秀娜小三羅彩玲)頂佢個角色,不過老闆王晶覺得 Vivian孭唔到飛,如果 Da Da唔得,就不如唔開;阿澤又唔想,所以咪教 Da Da帶埋阿媽去同 Celia認錯, Celia都好受佢呢套,但就要 Da Da加長合約年期。」知情者說。

聽我講,實掂。

(設計對白)

Da Da在記者會喊住向有關人等道歉時,施念慈在旁𥄫到實,二人更未有應記者要求合照。



《喜愛夜蒲 3》開鏡當日, Da Da都有出席,但翌日就以情緒病為由辭演。

林建嶽意思

潛水多時,跟經理人傾掂數的 Da Da本週二(十一月五日)開記招公開道歉,道完歉即有工開!據了解,因為她臨時甩底,以致陣腳大亂損失百萬的《夜蒲 3》監製伍建雄,知道 Da Da和經理人恢復關係後,曾致電出爾反爾的 Celia,但對方卻指放 Da Da一條生路,是幕後老闆林建嶽意思,強調自己根本話唔到事。

「 Celia都知自己咁做冇曬誠信,所以咪攞大老闆個名出嚟壓人,今次開記招道歉,係希望有個交代,等之後 Da Da出番嚟,冇咁醜怪;但佢又怕 Da Da講多錯多,所以唔俾佢响記者會答問題。」知情者說。

週日(三日)下午三點幾,得經理人放一馬的 Da Da跟朋友泰國還神回港,明顯脹咗的她,甫見記者即耷低頭雙手合十。問到是否由杜汶澤獻計搞掂經理人,她驚青到問非所答:「我同朋友去旅行,而家去完旅行返嚟。」問她如何向 Celia認錯?她更擰曬頭,無回應。

過去三個月冇事做, Da Da除跟老友 Jeana夜蒲,下晝起身就會到屋苑附近麵包店買包,生活悶爆。

上週四出發到泰國度假, Da Da低胸裙心情靚爆,不過被寸扮病唔開工後,她隨即聲稱依然要食藥控制情緒,返港時更包到冚,唔敢風騷。

(《蘋果日報》圖片)

雖然攞過獎,但 Da Da在新戲中一樣要露,咪咪冇得收埋。

阿澤令 Da Da升呢獲「最佳女配角」,因此她對阿澤言聽計從。

同擁巨胸的羅彩玲,一度被阿澤睇中頂 Da Da新戲角色。

知錯

對錯無絕對!但忍一時之氣,認錯扮矮仔,換取一條生路,或是修補一段值得珍惜的關係,面子絕對不是成本。

陳曉東

因為前經理人關係,陳曉東跟一手發掘他的歌唱老師戴思聰反目,直至雙方約滿不再合作,他才主動邀請恩師食飯,當面謝罪,之後兩師徒回復來往。

傅穎

傅穎跟前度羅仲謙因愛成恨,大爆對方曾對她動手,結果惹來同一經理人公司老闆雪藏,事後她也表示自己做法幼稚,寫千字悔改書,公開道歉。

鄭秀文

走紅後,脾氣變得暴躁的鄭秀文,被踢爆經常將工作壓力發洩在前助手阿爽身上,一籮暴行,但自從信教後, Sammi由「臭四」變「鄭四萬」,自知對助手有愧的她,早前更公開認錯。



鍾意就快D Share啦!