網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月27日 星期三

留戀忘年前度 黄子華盛男剖白:我哋有聯絡 MF,




一支公嘅黃子華上週六( 23日)離開何文田恒信園寓所後,見有大批傳媒追訪,立即一支箭咁喪跑避記者,點知撇唔甩,惟有坐喺樓梯無奈地表示:「我只係想飲杯咖啡啫,咁都唔得?」左臂仍見他的潑墨紋身,範圍至背的潑墨紋身,有說是不堪情傷打擊而紋。

封面

留戀忘年前度 黃子華盛男剖白:我哋有聯絡

由黃子華孭飛嘅《 My盛 Lady》本週首播,劇中嘅佢女人緣暢旺溝女易過食菜。但現實中子華其實相當長情,自去年 9月喺 facebook交代與拍拖 10年女友溫安妮和平分手後,子華年多以來冇女埋到身,只因佢對舊愛念念不忘,直言:「同佢仲有聯絡。」

才子求愛未急,買樓卻相當進取,之前買樓屢有斬獲的子華,今年 6月靜靜雞一擲 2,400萬買入天後廟道雲峰大廈。貴為高登神級偶像,大手入市信心盡現,不過子華卻溫馨提示:「唔好跟我買樓呀,我買咩跌咩,正一明燈。」定係驚人搭沉船呀?

其他影片



子華近年體重備受關注,他表示只係鍾意跑步啫,身形紙咁薄的他說:「我身體好 fit,你見運動員好多個身形都好似我咁。」

4年冇拍無綫劇嘅 53歲黃子華,本週有新劇《 My盛 Lady》上映,劇中飾演形象花弗嘅盛女教主,專幫盛女解決愛情問題,但現實中才子一向專一唔亂換畫,其中跟細他 16年的化妝師前度溫安妮拍拖,戀足 10年可惜最終在去年分手。

唔信婚姻

今年 37歲的化妝師溫安妮,同子華拍拖一向低調。有傳因當年女方迫婚不遂最後分手收場。自細父母離異的子華,母親改嫁後跟繼父亦關係麻麻,故子華曾自言一向不相信婚姻。知情者說:「其實安妮知子華唔鍾意公開,所以佢都刻意保持低調,佢又乖女又慳家,但佢嗰時年紀都唔細,女仔始終想結婚,可惜子華唔肯,結果兩個咪分手囉!子華都覺得對個女仔唔住。」

難怪去年 9月子華喺 facebook交代分手一事,之後更將名下何文田文星樓單位送畀女友溫安妮作補償。

宣布單身嘅子華至今都未有著落,最大嗜好就係跑步。上週三( 20日)子華一支公到何文田山跑步,跑足 45分鐘,據知分手後每日跑步已經成為佢習慣。

對於仍未忘舊愛,週日( 24日)子華出席《 My盛 Lady》記者會時亦承認二人仍保持友好關係,子華說:「我一向都唔講感情嘢,同佢間唔中有聯絡,我哋係好朋友!(當年因安妮想結婚所以分手?) Hey!呢啲唔再講喇!」

20/11 5:43pm

由屋企跑上何文田再返家,跑咗接近 1個鐘,據知子華幾乎日日跑不過兩支光管腳卻超級幼,回程見到記者,仲識揮手示好。

6:00pm

跑落山時子華喺旁邊拉筋兼回氣,始終子華成 53歲,氣力係有點不繼。

6:30pm

幾乎 2年搞一次棟篤笑的子華,近年開始北上掘金,最近的《洗燥》內地騷,已經自動將內容河蟹。

才子長情

黃子華經常喺楝篤笑講男女愛情觀,金句多之餘,態度亦比較輕佻,但現實中嘅佢相當長情。除咗模特兒女友劉婉君外,近十年的女伴只有任職化妝師嘅溫安妮,可惜去年 9月子華喺 facebook交代已同劉和平分手。

講犧牲  95年《棟篤笑雙打之玩無可玩》

男人嘅犧牲,就為咗追求美麗;而女人嘅犧牲,就只係得到一個麻甩佬!而最偉大嘅係佢哋根本唔覺得係犧牲。

夠新鮮  07年《越大鑊越快樂》

𠵱家啲人溝女,對條女最大嘅要求係乜啊?

唔係靚,最緊要,係夠新鮮!

一夜情  07年《越大鑊越快樂》

男仔對愛就好隨便,愛同鍾意都冇分別,只要佢知道你鍾意佢,即刻可以帶你返屋企,或者去你屋企。

子華同任職化妝師嘅溫安妮,拍拖超過 10年,可惜最後分手收場。《忽然 1周》圖片

黃子華憑《男親女愛》彈起, 01年當時子華同任職 model嘅劉婉君拍拖;及後有指劉同一消防員有曖昧,其後劉更懷疑為情自殺。《蘋果日報》圖片

過海買舊樓

今年 6月子華以 2,480萬買入嘅港島天後廟道雲峰大廈外,一改佢多年來都鍾情何文田區物業嘅習慣。其實佢現居恒信園、送畀舊愛溫安妮嘅文星樓及 97年以 236萬買入、 07年 280萬賣出嘅自由道物業,全部都喺何文田。不過就好少炒樓賺大錢,反而投資股票多,之前亦有指佢買雷曼損手,難怪佢自稱明燈。

恒信園

文星樓

摸頂

自認明燈

劇中蝦頭除咗同子華激吻,更會做徐子珊情敵,一齊爭子華。

冇愛情除咗工作外,子華一向有鋪買樓投資癮。雖然佢喺 09年《嘩眾取寵》楝篤笑都講過:「 4次嘅金融風暴,我 4次都瀨嘢(中招), 10年裏面瀨過 4次嘢,人生有幾多個 10年啊?我一個都頂唔順……」不過今年 6月原來子華靜靜雞以 2,480萬一炮過買入天後廟道雲峰大廈單位。

本刊連日來依然拍得子華在何文田恒信園出入,明顯新居以作投資居多。他說:「關於財務嘅嘢,大家真係唔好跟我買,我買咩跌咩,正一明燈嚟!(即係天後單位買嚟炒?)都話咗係明燈咯。」其實子華多年來買樓有賺冇蝕,現住的恒信園單位,當年以 633萬買入,現市值 931萬,明冚身家就真。

欽點蝦頭拍《 My盛》

《 My盛 Lady》除咗睇黃子華個人騷外,劇中幾位女角如徐子珊、陳敏之、高海寧都有唔少露肉場面。據知最搶卻係最尾 3集嘅詹瑞文徒弟蝦頭(楊詩敏)。佢飾演子華前度,更要同徐子珊爭子華。有傳蝦頭係黃子華欽點入劇,而楊思敏亦表示同子華相識多年,她說:「同子華識咗超過 10年,今次係監製文偉鴻話想用我先,咁子華有幫手聯絡我,我同佢有激吻戲㗎!」

《 My盛 Lady》唔只係黃子華個人表演,尾段 3集更同蝦頭有唔少重口味演出。子華同蝦頭相識多年,有筍位當然益自己友。

蝦頭喺最尾 3集出現,飾演子華前度,更交代子華點解成為盛女教主嘅原因,而其中二人邂逅一段,仲玩有味笑話。電視圖片

蝦頭表示喺《男親女愛》舞台劇認識子華,她說:「當年我係舞台劇導演司徒慧焯嘅助理,就喺咁識子華,佢教我好多嘢。」

有傳子華推薦蝦頭入劇組,不過蝦頭就否認,她說:「其實係監製文偉鴻睇完《潮性辦公室》舞台劇,佢覺得呢個角色啱我,再搵子華介紹啫!」《蘋果日報》圖片

最高 50點

子華係無綫褔將,基本上孭飛嘅劇全部高收視,相信《 My盛 Lady》亦唔例外。

《絕代商驕》

本週最搶細細粒

《 My盛 Lady》劇中黃子華飾演盛女教主香廣男,喺劇中專打救盛女,除咗子華抵死對白,劇中配角亦搶鏡。劇中 4位兄弟林子善、阮兆祥、許兆雄組成嘅「 Super Senior」最爆,但頭 5集以細細粒(陳嘉佳)最搶,子華會幫佢減肥同溝仔。

打救盛女

劇中飾演子華兄弟,其中林子善嘅角色成日被三人恰,但子華表示:「佢喺套戲硬食,成日被糟質,但佢有機攞《飛躍進步獎》!」

敏之水著

劇中第二女角陳敏之,喺頭 10集戲分比徐子珊更搶鏡,她由薯妹變索女,同阮兆祥更有多場接吻戲。

肥女求愛

首 5集講細細粒減肥求愛故事,子華會教細細粒減肥,仲點追男仔。



鍾意就快D Share啦!