網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月1日 星期五

四哥奔喪心煩 四哥,謝賢,MW,




四哥除低黑超出境,見佢神情哀傷。雖然謝老太高齡離世係笑喪,但做仔嘅又點會唔傷痛吖!

媽咪姐

四哥奔喪心煩

霆鋒嫲嫲上個月中喺澳洲悉尼療養院夢中離世,享年 101歲,喪禮於上周五( 25日)在當地舉行。不過嫲嫲生前最疼愛嘅孫仔霆鋒,喺北京拍緊電影《一生一世》,請唔到假送嫲嫲最後一程。四哥同婷婷上禮拜三深夜就出發到悉尼奔喪。

身穿黑衫黑褲嘅四哥同婷婷喺機場出現時,面帶傷感,有在場記者問四哥:「係咪好唔開心呀?」四哥就答咗句:「你話呢?」有啲躁躁哋。而婷婷就一直頭耷耷,冇回答記者任何問題,急急腳過關入閘。

素顏婷婷同四哥一樣戴超出現,不過佢頂絨帽好搶眼,離遠都見到。

霆鋒同高圓圓拍緊愛情片《一生一世》,但嫲嫲啱啱過世,佢明顯笑唔出。



鍾意就快D Share啦!