掃呢頁CODE去手機

2013年11月29日 星期五

黃翠如冧監製搶女一 黃智雯慘變陪襯 翠如,黃智雯,黃翠如,MW,




30歲嘅黃智雯選港姐出身,又是藝訓班畢業。相反黃翠如司儀出身,入無綫前零拍劇經驗,仲要大過黃智雯兩年,難怪黃智雯條氣唔順。

娛樂喧

黃翠如冧監製搶女一 黃智雯慘變陪襯

前有線娛樂台主持黃翠如過檔無綫,因為有高層餘詠珊力捧,度身定做兩輯《走過浮華大地》,更連拍五劇,由主持升呢做主角。

在新劇《師奶 MADAM》中,女主角本來意屬黃智雯。不過,後來黃翠如戮力發功勁冧監製李艷芳,成功搶走臥底女警的女主角角色,而黃智雯卻要屈居阿二做師奶。難怪《師》劇開拍以來,兩位女角互當透明,唔妥到出面。而贏家黃翠如,更肆無忌憚出入黐實監製,意氣風發。

其他影片

黃翠如過檔無綫後劇接劇,而新劇《師奶 MADAM》中,她亦突然騎住資歷、人氣、演技比她好的黃智雯,擔任「女一」,夥拍剛播完的人氣劇《巨輪》男主角蕭正楠。其實黃翠如除了有餘詠珊做後台外,她冧監製確有一手。難怪在新劇中可以運轉乾坤,由配角變主角。

「本來監製初時只係安排翠如飾演師奶角色,同曹永廉為一 pair,戲份比依家少好多。不過,黃翠如份人勁識做,好識冧 Sa姐(李艷芳)㗎,平日老遠望見 Sa姐就會走埋去打招呼,傾偈時又會繑曬手咁,好熱情。黃翠如之前私下同 Sa姐講,好鍾意個臥底女警角色,話好有挑戰性。咁佢開到聲, Sa姐咪幫佢同 Mandy(黃智雯)個角色調轉囉。」知情者說。

《 On Call II》搶鏡

黃智雯在台慶劇《 On Call 36小時 II》飾演的洪美雪為人嚴謹,甚為搶鏡。想不到她在新劇反要做黃翠如陪襯。

黃翠如主演的《心路 GPS》(圖)、《舌劍上的公堂》及《師奶 MADAM》都是李艷芳監製,難怪被視為李的禦用演員。

俾面珍姐硬食

據知黃智雯收到風自己由女一變配角,條氣好唔順,但鑑於黃翠如有監製撐,加上 Sa姐是曾勵珍的班底,而黃智雯今次又是第一次獲珍姐點名拍劇,黃智雯惟有局住硬食做陪襯。

翠如 BB一直以清純外形迷倒高登宅男,但原來她的冧功亦甚為了得。上月 17日,李艷芳和劇中演員到九龍城打邊爐,其間黃翠如 mark實李艷芳,不時和同劇的蕭正楠及張景淳細聲講大聲笑。黃智雯就明顯搭唔到嘴,心不在焉。

上月 29日該劇試造型,記者發現黃翠如和李艷芳在化妝間有講有笑,李艷芳更落手落腳為翠如 BB整理髮型。相反黃智雯則全程遭冷落,不但與黃翠如互當透明,與監製亦全程零交流,唔妥到出面。

17/10錫曬黃翠如

黃翠如一向是李艷芳愛將,試造形期間,監製親自為翠如整理服裝,非常細心。

監製李艷芳避重就輕咁話:「呢套戲係群戲,無話分邊個係第一女主角。(今次又搵愛將黃翠如?)我冇愛將,只有最愛演員!」明撐黃翠如!

黃翠如認冇偈傾

被問到調換角色,黃翠如一味扮傻,猛叫記者問監製,但就直認同黃智雯冇兩句。

記:原本你喺《師奶 MADAM》個角色係黃智雯嘅,點解轉咗俾你做?

黃:係咩?咁要問番監製,監製係跟番我嘅性格度角色。

記:怕唔怕人將你同黃智雯比較?

黃:唔怕,大家戲入面都係好姊妹。

記:監製又搵你做女主角,怕唔怕俾人話?

黃:係呀,監製今次又係搵番我,好多謝佢。

記:前排一班演員飯局,你黐住監製喎!

黃:你又知?唔會啦,我嗰日唔係同監製坐。

記:同 Mandy(黃智雯)有冇聯絡?

黃:冇㗎!

至於黃智雯,提起角色被換面色一沉,酸溜溜說︰「出街咪知我做乜嘢角色囉。(好多網民都討論你同翠如邊個至係女一喎!)都係做好自己嗰部分!」為了俾面珍姐,黃智雯局住做女二都冇計!

去年攞過「飛躍獎」的黃智雯,無論演技、人氣及樣貌,樣樣冇得輸的情況下,依然俾黃翠如騎住,條氣唔順就擺到明,好彩仲有班網友力撐,幫佢出番啖氣。

29/10冷待黃智雯

各演員為新劇試造型,其間監製李艷芳與黃翠如在化妝間有講有笑,相反黃智雯卻被孤立。

親手執靚

爭戲爭出火

藝員拍劇因為爭戲份及角色,唔妥到出面。近年女星之間爭戲份就多暗戰,拍大合照時多數隔住一兩個人扮冇嘢。

田蕊妮被降呢

今年 5月,田蕊妮與黃翠如拍《舌劍上的公堂》時,黃翠如獲加重戲份,令原本是「女一」的田蕊妮降格為女二。阿田更暗寸:「唔會計較邊個係第一女主角,計都冇用!」杜汶澤更在網上撰文炮轟無綫,為愛妻抱不平。

伍詠薇缺席宣傳

今年拍罷台慶劇《法外風雲》後,有傳伍詠薇因不滿戲份被另一女主角陳法拉騎住,缺席宣傳活動以表不滿。

網民撐智雯

雖然《師奶 MADAM》未上,不過網民一知道卡士,就已經好有意見。在 tvb.com留言區的網上投票,力撐黃智雯做女一的網民,更比黃翠如多一倍。

其他影片


鍾意就快D Share啦!