網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月22日 星期五

王敏德馬詩慧 夫妻各行各路 王敏德,MW,




媽咪姐

王敏德馬詩慧 夫妻各行各路

近年香港𡃁模「胸」群而出後,早一輩嘅名模亦逐漸退出江湖。好似楊崢,除咗成為飲食達人外,亦喺商台開咪,黃佩霞更成為瑜伽導師,講到最幸福,莫如做咗型佬王敏德老婆嘅馬詩慧。話說馬詩慧同王敏德三個細路都大個,唔使父母操心之餘更唔黐身,於是乎兩公婆可以優哉遊哉行街街。不過佢哋唔係一齊,而係各行各路喎,王敏德同朋友 tea完,拎住打包外賣返屋企。與此同時,馬詩慧就自己坐小巴到朋友家,夫妻各自各精彩。

撇甩老婆,獨自 tea完嘅王敏德,拎住外賣等的士,其間瞄到媽咪姐,竟然向媽咪姐嘟嘴,即時由型佬變 Q佬。

單拖出遊嘅馬詩慧,雖然生過三個細路,但身形依然 fit爆,真係恨死隔籬呀!

王敏德一家早前參加匡智會搞嘅「 29樓層親子體驗」跑樓梯比賽,最終奪「亞」而回,果然齊心就事成。



鍾意就快D Share啦!