網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月29日 星期五

黐身「高山」阻收工 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

黐身「高山」阻收工

做娛樂圈呢行,時間唔穩定,工作性質又非一般,查實都真係幾難搵到圈外人拍拖。所以造成咗唔少好 sweet嘅圈中情侶。但講到最黐身,就一定非公仔箱嘅「高山」莫屬!

話說「高山」高大有米一向多女埋身,但唔知點解,佢對拍拖無耐嘅圈中小花「萬言」真係最上心。不但成日送嘢俾對方。最勁嘅係,明明好多 job接嘅「高山」,為咗多見女友,竟然特登接少啲 job,得閒無事就去探女友班!咁……你哋咁恩愛,大家都祝福嘅。之不過,「高山」黐身到去到拍攝場地,不停問女友想食乜嘢早餐?又問女友凍唔凍?攰唔攰?總之就貼身過膏藥膠布!

人哋約「萬言」影相,梗係諗住快快影完收工。點知「高山」經常不請自來,阻住曬進度。沉醉喺「萬言」迷魂陣之下嘅「高山」完全唔覺有問題,仲全程冧笑㖭!問你死未?

邊個係「高山」?

1.扮型最掂㗎!

2.唱歌都 OK!

邊個係「萬言」?

1. Model出身。

2.面尖尖,但歪歪哋嘅。



鍾意就快D Share啦!