掃呢頁CODE去手機

2013年11月1日 星期五

小寶失場累冧廠 田蕊妮着火:佢紅吖嘛! 田蕊妮,MW,




保持距離

劇組冧廠後數日,要加一日補戲,無辜加多日戲的阿田,一見小寶扁曬嘴。

娛樂喧

小寶失場累冧廠 田蕊妮着火:佢紅吖嘛!

近日在《巨輪》中,爆 seed狂摑宋熙年的田蕊妮,兇狠程度勁過 14巴港女。劇中阿田惡起上嚟生人勿近,現實中,她原來一樣咁好火。

近日,阿田和肥妹「小寶」陳嘉佳為無綫拍新劇《忠奸人》,演一對肥瘦啤酒妹同居密友,誰知小寶日前拍外景時,竟然為了碼住發哥拍賀歲片《賭城風雲》,臨時甩場累全組人冧廠。當晚在場呆等三粒鐘的阿田即時扯火咆哮:「算點呀,唔到唔出聲!」事後回應記者時,亦句句有骨:「冇計啦!佢(小寶)紅吖嘛!」

其他影片

肥妹渴市,即使《老表,你好嘢》播出一年, 230磅的小寶依然有價有市。近日密密接 job的她,同時拍攝電影《賭城風雲》、《 Delete愛人》和無綫劇集《忠奸人》,據知其工作已排到出年,肥過肥仔水,卻因此惹怒拍檔。

微博曬命

甩場當晚淩晨,小寶在微博透露與發哥拍戲感興奮,還有抱抱及發哥親筆簽名㖭!

新戲《賭場風雲》除有發哥外,亦有謝霆鋒和阿田老公杜汶澤,卡士咁強,難怪小寶唔敢得失《賭》戲演員啦。

臨時通知冧廠

日前,田蕊妮和小寶原定到深水埗拍外景,小寶卻遲遲未到。由於當晚只拍攝二人的對手戲,因此準時晚上七時到達現場的田蕊妮,惟有先到附近茶餐廳醫肚。約七時半食完晚飯後,她和助手便回到車上繼續刨劇本。直至九時,小寶依然未見人。據知劇組人員嘗試打電話給小寶,但一直未聯絡得上。此時在車上發吽哣的田蕊妮,只好落車百無聊賴在街上踱步。接近十時,小寶才致電劇組,指自己正拍攝的《賭場風雲》仍未收得工,在場全體工作人員局住冧廠收工。呆等三小時的田蕊妮聽到收工 order後,即時忍唔住咆哮:「吓!又冧廠呀?唔到唔早出聲。」當記者走近問田蕊妮時,餘氣未消的她繼續火遮眼說:「佢同發哥、我老公(指杜汶澤)開工喎,俾佢哋夾住咗!冇計啦,佢紅吖嘛!」

據知,小寶已非首次臨時通知唔到,令《忠》劇組怨聲載道。一工作人員透露:「其實阿田同小寶都係大情大性,開頭都幾 friend㗎。肥妹為食,成日都買唔同零食帶返工,而阿田就萬歲汽水,開親工好似大食會咁。不過肥妹接咗《賭城》後,明明話嗰邊客串幾日,都搞到我哋套劇冧咗兩次廠,兩次都係趁人出曬外景,臨時臨急通知話嚟唔到,要我哋白等,係人都嬲啦!」

匿埋刨劇本

小寶失場當晚,田蕊妮準時到深水埗,還匿在自己座駕努力刨劇本,為拍攝做好準備。

遊街解悶

坐到攰,田蕊妮與助手到附近街上行來行去,打發時間。最後她等了足足三個鐘,場務表示小寶唔到要「冧廠」,全世界局住收工。

外景冇偈傾

數日後,劇組在深水埗補拍小寶早前甩場的外景,為免搞到天怒人怨,這次小寶不敢怠慢。當晚她十分準時,比其他人還早到。未埋位時,曾說會減肥的小寶爭取時間食薯片,田蕊妮則匿在公司外景車嘆冷氣睇劇本,兩人鮮有交談。

其間導演嗌埋位對稿,二人企埋一齊都冇交流,田蕊妮只顧與另一對手章志文唸對白,小寶儼如搭枱般冇人理。對完稿田蕊妮即刻彈開,小寶則繼續食嘢打發時間,唔妥到出面。

記者向小寶求證因冧廠激嬲阿田一事,她狀甚難為情,並將責任推卸落《賭城》的導演劉偉強身上:「其實嗰日原本五點半就收得工,但劉偉強導演臨時話加多場,拍吓拍吓就超咗時先通知呢邊劇組。如果有咩搞到人哋,我道歉講 sorry囉,真係唔好意思。(點解明知遲,都唔早啲通知?)哎吔……嗰邊拍吓拍吓冇留意時間,真係好對唔住!」阿田發火,非同小可,小寶下次醒少少啦!

暗寸大牌

向來有話直說的田蕊妮,見小寶為與發哥拍戲而甩場,難免㷫爆,並向記者暗寸:「佢同發哥、我老公拍戲喎,冇計啦,佢紅吖嘛!」

甩場賴導演

對於因兩度冧廠激嬲阿田,小寶扮無辜:「我都係聽劉偉強導演指示,佢話要加場冇得收工,我都唔知影響到其他人, sorry囉!」

爆《巨輪》結局

田蕊妮在《巨輪》飾演「倀雞英」姚文英一角好評如潮,周一( 28日)她除了忍痛放棄和蕭正楠十年感情,其巴渣摑人一幕亦得唔少網友歡心,更有網友撐她成為今年視後。而在本周結局篇劇情,倀雞英和飾演餅店老闆的蕭正楠分手後,一次糊塗竟與好友阮兆祥發生關係並懷孕,最後二人終結成夫妻。

倀雞英得真愛

收監落網

陳展鵬飾演的喬天生由忠變奸,最後犯事入獄。出獄後,竟綁架前度鍾嘉欣,更脅持一直視為死敵的同父異母兄弟黃嘉樂。最後中槍落網收監。

傷心離開

一直暗戀嘉欣 BB的蕭正楠,最後勇救女神,英雄救美以為得米,但最後女方選擇離開傷心地,好人冇好報。

其他影片


鍾意就快D Share啦!