網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月26日 星期二

老公o氹女人好心傷 安琪難逃七年之癢

video


老公o氹女人好心傷 安琪難逃七年之癢

老公o女人好心傷 安琪難逃七年之癢

肥佬黎自爆不懂追女仔,亦不懂用甜言蜜語去哄女仔:「我要呃先追到女仔,咁追嚟做乜啫?」Kay不自覺地甜笑,相信是想起老公當初也是用呃用 o氹才將她弄到手。肥佬黎即追問:「你老公 o依家都o氹得你咁開心,佢係咪特登嚟o氹你,定發乎自然?」

Kay婉轉地表示老公性格使然,無論對身邊朋友抑或家人,都喜歡逗他們笑。

Kay 05年參加學校歌唱比賽,認識了現在的監製周博賢,發現大家的音樂理念相近,便合作起來,由最初成立獨立公司做音樂,到現在簽唱片公司,更憑一首街知巷聞的《囍帖街》登上樂壇天後,回想這一切,Kay自覺幸運,因當年與她一同入行的歌手,大部份都消失得無影無蹤,只因香港樂壇開始沒落。她說:「香港樂壇有過好輝煌嘅時期,但去到我哋呢一代,呢浸光環冇咗,o依家唔止要同本地睇齊,係成個亞洲要睇齊。我哋喺製作上同其他地域有距離,製作費已經爭好遠,現階段係我哋要諗辦法。」Kay認為首先要提高歌手的水準,第二是唱片業面對新興的網絡媒體,要找尋新的方向。

星期四晚11:00睇,聽聽謝安琪同你《亂噏24》!

足本收睇《亂噏24》x張家輝;宅男女神謝安琪隆重登場!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!