網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月27日 星期三

家有惡事 爆老豆打朱茵 村民證 Paul父:麻煩又勞氣 朱茵,MF,




Paul和朱茵婚後已遷出大埔村屋,據知朱茵就是因為回大埔探望老爺而遭人痛打,終令阿 Paul火起。《蘋果日報》圖片

真面目

家有惡事 爆老豆打朱茵 村民證 Paul父:麻煩又勞氣

49歲黃貫中一向好火,估唔到今次茅頭竟直指老父。

事緣上週五( 22日), Paul在微博出文暗示愛妻朱茵遭老父家暴,更稱「我會手刃你」,而 Paul父同村鄰居更力證:「佢份人都係麻煩!」, Paul為妻兒怒火中燒睇嚟非一日之寒!

黃貫中上週五( 22日)忽然在微博上載一篇「手刃父親」文章,自爆老父涉曾用刀砍母親,又稱「若你想再打我老母、我老婆,我怕自己會做自己的殺父仇人!」言論引來嘩然。

上週五( 22日), Paul在微博發出「殺父」文章,直言:「我怕自己會變自己的殺父仇人。」

02年 Paul父母曾一齊結伴睇 Paul有份演出的 Beyond演唱會,當時冇人知 Paul母曾遭家暴。

朱茵返村屋「出事」

據知 Paul和朱茵婚前一直跟老父在大埔村屋舊居同住,其後 Paul跟朱茵結婚兼生仔後才搬走,有指 Paul今次咁火,全因最近朱茵回大埔村屋照顧老爺時,有人涉嫌對朱茵動粗,事件令身在美國洛杉磯的 Paul火上腦!

Paul在微博自稱身體內有一半「垃圾基因」,本刊上週六( 23日)曾到 Paul的大埔村屋找他父親,但屋內外傭只說:「佢唔喺度呀!唔知佢幾時返!」而有附近村民則稱 Paul父確係躁底,「佢份人都係麻煩㗎啦,都係勞氣嗰啲人!不過唔想講太多啦!」至於 Paul發文微博後則一直潛水,有指他已秘密返港,但至週一( 25日)仍未有回應!而兄弟家強則透過經理人稱「冇回應」。

Paul跟朱茵在婚前一直跟父親同住在大埔村屋,有村民則稱 Paul父「份人都係麻煩」;另一村民則稱很少見 Paul父。

朱茵和阿 Paul去年 7月誕下愛女黃鶯,但做咗阿爸嘅 Paul仍未收火。

上週 Paul和細佬黃貫其身在美國 L.A.公幹,順道參觀結他廠時, Paul表現興奮。網上圖片

怒火中年

黃貫中好火但好多時都係無理取鬧,係人都怕咗佢!

嚇記者

圖片

去年 7月,當時有報道指 Paul的個人演唱會入座率只得 7成,在慶功宴上忽然炮轟記者,事後又在微博說:「×爆你呀,咪俾我見到你呀!」

兇傳媒

去年 4月有記者問 Paul和朱茵未婚懷孕疑似犯禁時, Paul激動地指著記者:「叫你老總自己嚟問我,你邊間㗎?」



鍾意就快D Share啦!