網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月21日 星期四

Walking Man 周潤發 周潤發,M1,




出街有備而戰,孭住背囊嘅發哥有帶遮,落雨冇有怕。

同你吟一吟

Walking Man 周潤發

韓國 SBS電視台真人騷節目《 Running Man》,一○年推出以來,至今紅爆全球,香港除咗 J2台有得睇,仲有真人示範,不過唔係 running,係 walking!

真人騷 Walking Man由發哥周潤發獨力擔綱主演,每日由九龍塘屋企來回佐敦踩背,仲個個禮拜去行山,行五、六個鐘濕濕碎。

上星期二(十一月十二日)五點半,《壹》仔見到發哥一支公,由中環搭港鐵過海,平時會專登喺尖咀或者佐敦站落車,再 walk返九龍塘嘅佢,是日因為落住雨,於是直接九龍塘站出。

食清啲,行多啲,日行超過萬步嘅發哥,由百七磅變一百五十二磅, keep得好,並非天跌落嚟!

喺中環坐荃灣線過海,發哥揀頭卡面壁,以為咁就冇人留意。

旺角站轉觀塘線去九龍塘,車廂人多,發哥冇得「柄」埋!

九龍塘站出閘,幾個 fans截住合照。

行返屋企沿途唔係同路人影相就係招呼,發哥選特首,得票應該好高。



鍾意就快D Share啦!