掃呢頁CODE去手機

2013年12月6日 星期五

[忽然1周 958] 「大眼仔」臭寸唔騷人 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

「大眼仔」臭寸唔騷人

近年「大眼仔」嘅好爸爸形象都幾深入民心,媽咪姐同一班靚太 friend見佢成日笑笑口湊仔,覺得佢幾 nice㗎!

之不過,啱啱同幾個幕後人飲茶,佢哋就話「大眼仔」係揀人嚟俾 nice嘅,尤其對住工作人員嗰陣,好睇心情俾反應㗎!有個資深幕後人仲忍唔住爆,早年有次喺電視城化妝間見到合作過嘅「大眼仔」,見佢好似曬完太陽咁,就順口講句:「咦,黑咗喎!」

點知「大眼仔」啤咗佢一眼,一句「得」埋去:「不嬲都咁黑!」跟住已經行咗去,完全無面俾。嗰刻阿幕後人呆咗,心諗都係咁啱撞到,問候一下啫!使唔使咁寸先?但有啲嘢真係天意,出道順風順水嘅「大眼仔」,有段時間好鬼沉,好彩後尾用靚聲突圍先再上番嚟。之後,佢都係寸㗎嘞!不過怕得罪人又無運行,唔敢再寸到出面,都係得閒黑嚇面咁囉,本性難移嘛。

邊個係「大眼仔」?

名校出身。

都識做戲㗎。



鍾意就快D Share啦!