網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月6日 星期五

[忽然1周 958] 王維基飲勝 阿叻驚青 王維基,陳百祥,阿叻,MW,




睇阿叻個表情,就知佢驚驚哋,反而王生揸住隻杯好淡定,仲幫阿叻斟埋㖭!

媽咪姐

王維基飲勝 阿叻驚青

一個唔覺意聽錯「印度遊樂會」係「印度會」嘅阿叻,走咗入有成 200個港視員工嘅 BBQ會場,好多人都以為佢係「踩場」,所以即時全場起哄!之不過,擺明誓不兩立嘅阿叻竟然同魔童王維基搭曬膊頭扮老友,仲爆響口話撐 HKTV,唔知阿叻事後有冇俾無綫照肺呢?咪住,無綫呢期興封殺!到出年世界盃直播時,諗住做硬主持嘅阿叻可能會俾人換走喎。

其他影片

阿叻話:「我從來都撐,香港政府應該發多幾個牌!大家有得撈嘛!」王維基回應:「發多幾個牌?我由將軍澳跪返屋企!」寸得好應。

阿叻踩完場又「自隊」閃人後, BBQ現場嘅情緒依然好高漲,因為王維基同部分高層與現場員工玩猜枚派金牛,又食又有錢派,係人都想繼續有工開啦。

其他影片


鍾意就快D Share啦!