掃呢頁CODE去手機

2013年12月13日 星期五

[忽然1周 959] 陳豪媽親配中藥 陳茵媺坐月服廿八方 茵媺,陳豪,陳茵媺,MW,




尷尬上錯車

其間她不慎上錯車,之後惟有再落番車,沿途一臉尷尬望住鏡頭。

滾熱辣

陳豪媽親配中藥 陳茵媺坐月服廿八方

陳豪上周三( 4日)終於做人老竇,太太陳茵媺為他誕下重 6磅 11安士的豪仔 Aiden。由於陳茵媺今次選擇自然分娩,所以產後留院僅四天便可出院。上周六( 7日),陳豪就急急安排太太和囝囝返回大埔比華利山寓所。

囝囝 Aiden心急見人,比預產期早個多星期出世,因此定居多倫多的陳茵媺父母,還未趕得切見乖孫,加上陳豪又不時搵奶粉錢,照顧陳茵媺兩母子的重任,就落在陳豪母親身上。

據知今年約 70歲的陳豪媽,是擁有 40年診症經驗的資深中醫。近日她更搬進比華利山,做埋陪月嗰份,除了照顧乖孫外,更親自調製廿八方(產婦坐月連續 28天服用藥方),幫新抱補身。陳茵媺有老公奶奶痛錫,相反輸家廖碧兒卻要落泊北上搵食,認真慘情。

其他影片

初為人父人母的陳豪及陳茵媺,因為缺乏經驗,所以陳豪一早已安排做中醫的媽咪為老婆補身及湊 B。事實上,兩夫婦出院時亦因為緊張兮兮而連場蝦碌,所以有經驗老到的陳豪媽在旁照顧老婆,陳豪才可放心搵奶粉錢。上周六( 7日),陳豪事先張揚,會在醫院大堂接受訪問,一心打算調虎離山,引開記者注意,讓陳茵媺兩母子從醫院後門離開。

後門避傳媒

上周六( 7日)下午,陳茵媺由奶奶陪同下,經醫院後門離開。不過她為避開追訪,不惜跨過鐵鏈,產後依然靈活。

鬥篷遮肥肉

當日陳茵媺刻意穿上大鬥篷遮住肥肉,不過上車時就露出圓潤下圍。

走後門出院路線圖

陳豪打算到前門接受訪問聲東擊西,好讓太太和囝囝由後門離開。可惜傳媒一早包抄前後門,加上前後門距離不遠,奸計未能得逞。

陳豪媽避談

上周六( 7日)中午,陳茵媺還未出院,陳豪媽已經帶備湯水到醫院探新抱,之後再到銅鑼灣處理私人事務,認真忙碌。記者就她曾任中醫及陪月進補等採訪陳母,她只說:「多謝!多謝!」明顯避談。

專人湊囝囝

囝囝 Aiden則由一名女親友抱實,該名親友相當緊張,不時遮住 Aiden。

微博爆喜訊

上周三( 4日),陳茵媺生仔後,就立即於微博公布喜訊,更影埋與囝囝 Aiden鼻貼鼻的相。

粗碌茵媺上錯車

其實事發前,本刊記者早已潛入位於醫院二樓的產科,目擊陳豪和經理人嘉莉在二樓大堂緊張講電話,似在部署如何偷運兩母子。未幾,陳茵媺、一名抱實 Aiden的女子和陳豪媽,從 210號房離開,走到後門搭𨋢。與此同時,神情緊張的陳豪亦行去正門搭𨋢,準備分頭行事。

陳茵媺在陳豪媽陪同下隨後步出,不過途中因慌忙而上錯車,雖然過程甩轆,仍保持笑容。陳茵媺刻意身穿鬥篷遮身,但記者發現她下圍和雙腿明顯粗壯了不少。而一心諗住可以轉移視線的陳豪,得悉詭計失敗,只好匆匆完成訪問,尷尬上車離開。

11月 29日,本刊發現陳豪返回母親位於將軍澳寓所,其間他更搬了幾箱行李上車,為母親搬入比華利山陪月作好準備。

幫母執行李

豪媽從醫多年

據知鬼妹仔陳茵媺對中藥略為抗拒,不過當她發現好姊妹朱凱婷坐月時亦服用「廿八方」後,對中藥療法有信心。

雖然明星愛用陪月員,不過陳豪有個中醫媽咪,老婆補身當然不用假手於人。據知陳豪媽一早自動請纓任陪月照顧新抱。

陳豪媽於 40多年前已經任職中醫,陳豪爸爸早年中風離世後,陳豪媽為了養家,經常來往內地和日本出診。她不但識開藥方,針灸亦有一手。「陳豪媽好想繼續做,覺得行醫始終幫到人。不過個仔事業有成,猛叫阿媽退休嘆世界,陳豪媽先唔再出診,但佢 keep住睇相關書籍增進知識。所以陳豪媽一知道 Aimee(陳茵媺)有咗,第一時間話負責陪月。」知情者說。

木瓜湯穀人奶

陳茵媺早前佗住仔由多倫多返港,父親一直陪伴在側,之後其父就返回加國。今次陳茵媺生仔比預產期早,令兩老趕及回港照顧。

《蘋果日報》圖片

為了全天候照顧陳茵媺兩母子,現時陳豪媽已由將軍澳都會駅搬到大埔比華利山暫住。雖然有些大藥廠亦有現成的廿八方出售,但因為每個孕婦體質不同,對中藥甚有研究的陳豪媽就自製獨門廿八方俾新抱補身。

「廿八方要飲足廿八日,陳豪媽隔日會為新抱把脈,亦好細心問清楚佢大便嘅情況,從而調校中藥分量。加上 Amiee餵人奶,陳豪媽仲會留意埋孫仔嘅身體狀況㖭!」據知陳茵媺十分聽話,現時已開始服用廿八方,亦即產後連續廿八天服用不同中藥。

「廿八方分 5個階段,按住特定日子輪住煲嚟飲(詳見列表)。陳豪媽不但親自去揀靚藥材,仲煲埋俾新抱飲,係廿四孝奶奶。除咗中藥,陳豪媽還堅持每日朝早上街市買木瓜、魚等,煲木瓜魚湯,幫新抱穀奶。 Aimee選擇順產外,更話要餵人奶餵足九個月,依家有奶奶煲湯水俾佢穀奶,真係事半功倍,佢個傷口好得快,奶水亦好足, Aimee仲笑住話冇諗過 BB咁大食。」知情者說。

茵媺父母拒改名

剛剛出世的 Aiden隨即成為兩邊陳家新寵,據知陳茵媺父母日內亦由多倫多返港探望心肝椗。其實 Aiden的中文名字,陳豪原本屬意由陳茵媺父母改,但兩老卻對此事耍手擰頭。「佢哋仲話陳豪媽中文程度好,都係由親家改好啲喎!」

周二( 10日),陳豪出席活動時說:「我應該自己改番中文名,唔會搵相士。我以前嗰代,用兩個字老土,但依家就型。不過好多名都俾人用曬冇得剩,依家諗緊適合佢人生嘅名,要特別啲!」

解構廿八方

坐月期間是產婦調補身體的最佳時期,因此富有中醫經驗的陳豪媽就特別為新抱調製獨門「廿八方」。自然分娩產婦可於生產第三或第四天開始飲用,而剖腹產婦則可於產後第八至十二天開始飲用,連續飲用廿八天,剛好對應產婦的坐月需要。

●分階段服用

總括來說,「廿八方」包含了五款中藥藥方,產婦需要分階段服用。

第一方 去惡露、袪風驅寒

服用日子:第 1至 7天

所需藥材:當歸頭 4錢、白背木耳 3錢、川芎 3錢、桃仁 3錢、炙甘草 2錢、炮薑 2錢

第二方 防風寒

服用日子:第 8、 10、 11、 13、 14、 16、 17天

所需藥材:西歸頭 5錢、川芎 3錢、白芍 4錢、紫蘇葉 3錢

第三方 補血潤腸

服用日子:第 9、 12、 15天

所需藥材:當歸身 4錢、熟地黃 5錢、光南杏 3錢、肉蓯蓉 4錢、川芎 3錢、雪蛤膏 2錢、陳皮 1錢

第四方 壯腰補腎

服用日子:第 18至 24天

所需藥材:當歸頭 5錢、玉竹 4錢、川斷 4錢、白芍 4錢、杜仲 5錢、杞子 5錢、川芎 3錢、陳皮 2錢

第五方 補充元氣

服用日子:第 25至 28天

所需藥材:巴戟 4錢、黨參 5錢、北芪 4錢、川斷 3錢、白芍 4錢、淮山 4錢、春砂仁 2錢、金狗脊 5錢

●按產婦體質調配

「廿八方」雖然有特定藥材,適合一般產後進補,但因為不同產婦有不同體質,未必位位啱用。資深中醫何顯亮說:「唔好以為個個產婦一定體虛,虛都分為陰虛同陽虛,例如白芍有補血作用,燥熱嘅產婦就唔適宜用咁多,建議搵番相熟中醫配方。」

●價錢參差

陳豪媽除為新抱挑選上等藥材,據知她亦買定人參、鹿尾羓、鹿茸同雪蛤膏,在坐月尾段加入藥方中,用來大補元氣。何醫師就說:「睇下每個人經濟能力,最好自己去中藥舖執上等藥材,進補程度都唔同。」

據了解,「廿八方」所有藥材由千幾蚊至三千蚊不等,若果加入其他如高麗蔘等名貴藥材,價格不設上限,有大藥廠更調配好藥包販賣,方便唔識煲藥的孕婦。

何顯亮中醫師曾幫黎耀祥、米雪等藝人睇症,在行內享負盛名。圖片

星級媽咪易修身

有指剛生完仔冇耐的陳茵媺,復出價高見 150萬。雖然銀碼吸引,但據知她產後將會停工半年至九個月,主力照顧囝囝之餘,並配合餵人奶運動修身。其實近年不少星級媽咪,修身進度良好,不單止可以大曬家庭樂,而且仲非常大方分享瘦身之道。

凱特

皇妃凱特誕下喬治不足三個月,便已經回復產前小蠻腰,早前她落場打排球時就露出平坦腹部。有指皇妃參考瘦身女皇出版的《產後完全健身指南》,照足指示多做腹部運動修腰。

法新社圖片

歐新社圖片

中新社圖片

湯盈盈

3月誕下女兒 Alyssa的湯盈盈,一樣快速瘦身成功。至於瘦身秘訣,當然是立刻參加瘦身療程,透過積極做機和通淋巴,加速新陳代謝,擊走多餘脂肪。

其他影片


鍾意就快D Share啦!