網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月13日 星期五

[忽然1周 959] 師徒反面 鄭俊弘拒簽英皇 辣㷫巫啟賢 鄭俊弘,MW,




在無綫捱了足足 10年的鄭俊弘,憑《星夢傳奇》彈起,可惜未真正大紅已得罪師傅。

娛樂喧

師徒反面 鄭俊弘拒簽英皇 辣㷫巫啟賢

唱〈心酸的情歌〉走紅,近年主打內地市場的巫啟賢,早前因擔任無綫《星夢傳奇》「魔鬼」評判而人氣回升,更「做好心」收埋鄭俊弘為徒。

近日巫以樂壇大哥姿態簽約英皇,本刊收到消息,原來英皇曾叫他出面斟埋徒弟一齊過檔,以收宣傳之效。當時無綫仍未成立唱片公司「星夢娛樂」,一直發歌星夢的鄭俊弘當然𦧲飯應。但隨後無綫突然開唱片公司,並以「一哥」身份利誘鄭,鄭順理成章選娘家而棄師傅。

有人臨門反口,令師徒關係生變。心酸的巫啟賢上周四( 5日)出席英皇簽約記招時吞吞吐吐迴避問題:「係……無綫捧紅佢,咁佢……都應該飲水思源。」

你起我飛腳!(設計對白)

在無綫撈了十年專做閒角的鄭俊弘,多得《星夢傳奇》捧起,師傅巫啟賢又無條件益佢做演唱會嘉賓,令他一唱成名。早前無綫更食住個勢,成立「星夢娛樂」唱片公司,力捧鄭俊弘做一哥。至於近年主力內地市場的巫啟賢,同樣憑《星夢傳奇》做評判而人氣反彈,近日英皇睇中他,邀簽約成為旗下歌手,有傳巫兩年穩袋五百萬。

唔做英皇二打六

兩師徒因《星夢》撈到風生水起,但據本刊得知,鄭俊弘在《星夢》奪冠前,英皇已有意羅致他做歌手,更斟巫啟賢與徒弟一齊簽約,以收宣傳之效。知情人透露:「巫老師之前帶阿 Fred(鄭俊弘)見吳雨(英皇 CEO),三個人傾得好開心。阿 Fred仲賣口乖話英皇係大公司,一定識捧新人。」

由於當時無綫還未決定成立唱片公司,只簽無綫經理人合約的鄭俊弘尚算「自由」,因此當日巫啟賢出面遊說徒弟時,一直恨唱歌恨到發燒的鄭俊弘,未傾酬勞已𦧲飯應答允。其後,無綫見「星夢幫」個勢唔錯,實行肥水不流別人田成立唱片公司。此時鄭即向師傅打退堂鼓,表明不打算簽英皇,令一直打師徒如意算盤的巫啟賢大失預算。

鄭俊弘背棄師傅,理由十分簡單,「英皇雖然係國際級,但阿 Fred話如果過到去,都係同吳浩康、洪卓立一個級數。佢話簽『星夢』就唔同, Herman(老闆何哲圖)講到明會最先幫佢出碟,捧佢做一哥,仲搵 Eric Kwok幫佢寫歌,聰明人都知應該揀邊度啦!其實 Herman都有搵過巫老師加盟㗎,不過佢嫌『星夢』幫唔到佢繼續發展大陸市場!」知情人說。

跪地拜師

今年 7月巫啟賢邀請當時還寂寂無聞的鄭俊弘做演唱會嘉賓,鄭更當著全場觀眾下跪拜師,十分有誠意。

5月出碟

上月「星夢娛樂」宣布成立,何哲圖(中)公開宣布頭炮會為鄭俊弘出第一隻碟,鄭順理成章做一哥,恨死在旁的王君馨及鄭世豪。

拒做處男碟監製

原本師徒檔十拿九穩,現在臨門撻 Q,最激氣的當然是巫啟賢,一來不滿有人下巴輕輕反口覆舌,二來在新老闆英皇面前感冇面。據知最近鄭俊弘搵師傅為他監製處男碟,但巫則以唔得閒一口拒絕!

英皇愛無綫

近年無綫因未有唱片公司,因此試過安排親生仔女如林峯和林欣彤簽約關係友好的英皇。不過現時無綫開唱片公司,有潛質藝人當然收歸自己旗下。

師徒面左左

上周四( 5日),英皇與巫啟賢舉行簽約記者會,有份出席的樂易玲及何哲圖亦帶埋鄭俊弘撐場。不過現場所見兩師徒鮮有交談。直至英皇眾星及高層上台與巫祝酒,司儀才叫鄭俊弘上台。當鄭欲與師傅傾偈,巫卻有意無意擰歪面,場面尷尬。此時吳雨更趁機公開撬鄭俊弘:「幾時先過嚟英皇呀? Herman快啲放人!」令唔識應對的鄭有點手足無措。

記者現場向巫啟賢求證二人因過檔鬧翻一事,他吞吞吐吐迴避問題:「其實…… Herman都有搵過我,但我覺得英皇適合啲,佢哋可以幫到我大中華市場。咁我同阿 Fred……雖然唔同公司,但有機會都可以合作。佢始終係『星夢』捧出嚟,係無綫捧起佢,咁佢……都應該飲水思源嘅。」問到他拒絕為徒弟監製唱片一事時,他即拋了句「有時間先啦!」然後匆匆行開。雖然硬食師傅檸檬,但鄭俊弘回應時卻說:「真係希望師傅有時間可以幫我隻碟監製,就算寫一隻歌都好。」雖然開曬口求師傅,不過師徒再合作都要等巫老師過咗啖氣至得。

公開擰歪面

上周四( 5日)英皇與巫啟賢的簽約記招上,台上巫向眾人祝酒,他與徒弟貌合神離,唔多 friend。

當眾撬過檔

對鄭俊弘好有興趣的英皇 CEO吳雨,當眾問鄭:「幾時嚟英皇?」搞到鄭十分尷尬。

在簽約記招上,英皇安排一眾後輩如吳浩康、洪卓立上台被巫啟賢訓示,坐在台下的鄭俊弘卻一直心不在焉。

師徒多恩怨

娛樂圈乃是非地,講到錢銀轇轕連親人都冇面俾,圈中曾見多對師徒人前搭曬膊頭,最後卻因利益而反面收場。

鄭嘉穎 戴思聰

15歲開始跟戴思聰學唱歌的鄭,跟師傅簽了一份終身抽傭的「賣身契」。 06年鄭在無綫走紅,遭師父追索 13年來的工作傭金,最後由樂易玲出面搞掂。

鄭欣宜 劉家昌

08年肥姐離世前,曾託孤劉家昌與欣宜簽下 6年合約,但有指欣宜嫌棄劉為她所揀的歌老土。最後欣宜選擇陳淑芬做經理人,劉無奈退出。

敖嘉年 冼灝英

敖跟冼學「大聖劈卦」多年,人前人後師徒相稱,但 08年敖突然轉投另一師傅陳觀泰。前年 10月,敖冼二人出席劇集慶功宴時,冼一怒之下向敖飛杯令其爆缸。



鍾意就快D Share啦!