網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月27日 星期五

[忽然1周 961] Joey開騷嚇一嚇 Joey,容袓兒,MW,




Joey話今次開騷最揼本,除咗搵中國著名攝影師陳漫拍海報,又有英國知名帽子設計師 Steven Jones做頭飾,再睇埋台上 dancers數目,就知今次成本真係唔平。

媽咪姐

Joey開騷嚇一嚇

《忽周》上期報道天後容祖兒( Joey)同男友劉浩龍最近因錢銀問題( Joey唔肯入股男友新開嘅餐廳)而冷戰。啱啱周六( 21日) Joey就喺紅館開騷,一開始唱〈小日子〉竟然就好似開咗水喉咁,邊喊邊唱,搞到甩嘴兼走音,媽咪姐都打個突,以為佢情傷好深!

好在,佢跟住唱〈這分鐘更愛你〉、〈習慣失戀〉等經典歌,水準返曬嚟。失驚無神,仲可以半裸演出,好鬼搏命!啱嘅,愛情咁漂渺,我哋做女人嘅,都係俾心機做嘢實際啲。

裸你命

Joey呢套衫可謂最激。肉色透視貼身 bra top,前面黐粒星星就搞掂。側身睇,簡直似半裸, woo!

師兄隱身捧場

記者喺台前唔見師兄, Joey就咁話:「佢有嚟,不過坐得高啲,慢慢先坐番落嚟。」之後就喺網上見到汪阿姐同師兄喺後台合照,冷戰有轉機喎!

扮大肚

唱〈世上只有〉時, Joey扮大肚出場。佢話:「要試嚇佗仔嘅感覺!」大家問天後幾時真係生?佢就話演唱會後先諗喎。

多次去美國學舞嘅 Joey,今次都由美國請 dancers幫手,仲叫佢哋做「黑朱古力 dancer」。咁望落又真係好有台型嘅!

呢個白臉日本歌姬造型又係令媽咪姐驚一驚,不過裙身啲花會發光同變樣,又幾靚嘅。

呢排緋聞多多嘅霆鋒,難得都肯嚟捧 Joey場,同老闆楊受成夫婦一齊坐。



鍾意就快D Share啦!