網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月27日 星期五

[忽然1周 961] 囂張「大眼仔」蒲場 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

囂張「大眼仔」蒲場𤓓爆

有契爺睇住嘅大眼仔,一入行其實發展唔錯,可惜個人唔爭氣吖!唔使幾耐就行差踏錯,搞到一鑊泡,激死父母唔在講,連契爺都為佢頭痕。

好啦!最終件事叫做搞掂咗,「大眼仔」仲可以唱嚇歌。咁都係多得佢有契爺撐,唔少圈中人都俾面啫。不過「大眼仔」睇嚟仲未知死,繼續喜愛夜蒲之餘,個人又 keep住囂張寸嘴,所以唔少蒲友都唔 like佢!

好似有一次「大眼仔」又如常去蒲,佢去到某蒲場雲集嘅商業大廈,見到部𨋢就快閂門,唔理入面已經有好多人,「嗱嗱聲」㩒住道門,想夾硬攝入去。喺呢個時候,𨋢入面有蒲友即刻大大聲講:「姓 X嘅,出番去!」 Well,平日牙擦擦嘅「大眼仔」,俾人喝一喝,馬上嚇窒,死死哋氣出番去。都係嗰句啦,面係人哋俾,架係自己丟嘅。生性啦!後生仔。

邊個係「大眼仔」?

1.高大㗎。

2.有拍戲㖭。



鍾意就快D Share啦!