網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月5日 星期四

[壹週刊 1239 ] 炒冷飯 翻拍《無雙譜》救亡 甘國亮:拍得番先算! 甘國亮,M1,




甘國亮表示市民邊睇邊鬧爛劇是縱容,「市民唔睇,你睇佢哋仲可以點經營。」

探熱針

炒冷飯 翻拍《無雙譜》救亡 甘國亮:拍得番先算!

為提升員工士氣,無綫行政主席梁乃鵬早前公開承諾,要有八成劇本才開劇,在人才流失的情況下,緩兵之計是重拍已有完整劇本的經典劇,其中包括甘國亮的《無雙譜》及王晶編劇的《流氓皇帝》,對此應變措施,兩前要員見解南轅北轍,甘國亮抵死說:「拍得番先算啦!」

重拍未必好

不論港視的發牌風波如何收科,擺在眼前的事實,是無綫近年製作無料到,被人鬧爆,行政主席梁乃鵬唯有重拍經典劇,爭取時間給編劇組緩衝。對此,曾在無綫拍過不少神級劇集的甘國亮回應說:「呢個論點唔成立,如果要拍,大把嘢可以拍,俾人鬧就摷番以前啲嘢拍,咁唔等於你拍以前嘅嘢就會好喎!(翻拍《無雙譜》你有冇意見?)我唔關心佢哋( TVB)做啲乜,佢哋唔係做咗啲值得我關心嘅事,不過佢哋拍得番先算啦。」

《無雙譜》分三個故事,當年的花旦李琳琳與黃允材也在《易釵》內飾演一角。

甘國亮八一年監製的《無雙譜》,劉克宣飾龜精及李司棋飾鯉魚精,以神話故事警世,動用特技拍攝,是當年較前衞的作品。

梁乃鵬早前高調承諾,無綫劇要有八成以上劇本才開拍,但暫時恐難做到。

市民有責任

對政府發牌,甘國亮反而有意見。「兩個電視台都咁難經營,政府仲發多兩個,市場係咪可以容納到先,市民唔會關心呢啲,媒體有責任解釋囉,但我從未睇過有文章研究過呢點。試諗嚇,多咗三奶四奶都搞到屋企咁亂,仲話點解唔俾五奶入宮?

「淨係話佢哋啲劇唔得,咁你又睇?眾志成城話熄電視,又唔見有數據喎?咁嗰晚(網民發起熄電視日)到底影響咗幾多呢?又唔講喎!你哋試嚇一晚唔睇,收視跌 50%,佢哋都吊得頸啦,仲點證明俾廣告客戶睇係冇事,佢哋攞個牌係賺錢,有人鬧就做,咁抵鬧啦,但鬧人都要令自己得益先得㗎,唔好慳番啖氣。

「你日日都話間餐廳唔好食,但你日日都食,呢種先係令到佢哋(無綫)故步自封嘅原因!飯就話唔可以唔食啫,電視唔睇唔會死啩,咁你哋仲睇?咁係咪市民嘅責任先。」

王晶贊同由馬國明飾朱錦春,更提議李司棋的角色由鍾嘉欣飾演。

王晶對無綫翻拍經典以作緩衝創作壓力的做法表示贊同。

王晶贊成

至於正與無綫合作搞劇集的王晶,對於翻拍經典劇集作緩衝亦表示贊成:「呢個都係一個好方法。」有指翻拍《流氓皇帝》用馬國明飾演當年鄭少秋朱錦春一角,王晶說:「俾我都會揀佢。」而李司棋飾的易蓉蓉,他則提議用鍾嘉欣,「氣質好適合。」

王晶編劇、王天林監製的《流氓皇帝》,鄭少秋與李司棋的癡情成為那個時代的經典。

當年鄭少秋拍《流氓皇帝》時,前妻沈殿霞也飾演一角,故事講秋官由皇帝做到乞兒,劇情反差極大。



鍾意就快D Share啦!