網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月12日 星期四

[壹週刊 1240] 老豆話事 阿 Lam唔俾露 林德信打底 肉搏 Tback Jeana




探熱針

老豆話事 阿 Lam唔俾露 林德信打底 肉搏 T-back Jeana

Lam仔林德信在電影《喜愛夜蒲 3》孭重飛,跟女主角雨僑及何佩瑜( Jeana)有連場床上激戰肉搏戲。但估唔到平日緋聞多多,外表 open嘅 Lam仔內裡居然好斯文,同半裸 Jeana場激吻戲, Lam仔錫身唔肯剝,堅持著住衫「肉搏」;忽然保守,原來同老豆林子祥背後落禁令有關。

鬥曬月光

電影《喜愛夜蒲 3》女角是非多,執二攤的許奕妮求突圍,爭衫爭仔力鬥在《夜蒲 1》已經搏盡的 Jeana何佩瑜,可惜對方人多勢眾, Jeana搵埋文凱玲、 Celia K齊齊半裸著 T-back露股,令孭住港姐光環、著胸圍底褲已經叫去到好盡嘅許奕妮,輸足成條街。

女角鬥剝,偏偏戲中孭重飛的 Lam仔林德信,卻出奇地錫身,尤其跟只著住 T-back的 Jeana,在單人梳化上激戰, Lam仔居然著住白背心加短褲迎戰,點都唔肯剝。

阿 Lam口講話好想睇嚇 Lam仔嘅 body,但原來又唔想佢露太多肉,認真矛盾。

唔使同女角肉搏, Lam仔(前左一)即時鬆曬,唔介意在拍船 P場面露兩點。

Lam仔跟雨僑拍床戲, Lam仔最後都有裸上身激戰,不過就背脊向鏡頭,俾雨僑搶曬鏡。

有衫著, Lam仔反而可以放開,同雨僑攬到實影相。

點到即止

據了解,原來老豆林子祥一早下禁令,就算 Lam仔要拍親熱戲,都唔可以露肉太多,經理人林珊珊更派人監場,擔心 Lam仔違抗父令。

「 Alex(林德信)第一次拍呢類型戲,梗係會緊張,所以珊珊搵人傍實都好應該,佢同 Jeana之前已經拍咗場嘴戲,因為唔係好熟,我特登叫人買咗支白酒,飲一杯先開工, Jeana酒量唔錯,飲咗好多杯,反而 Alex就醉咗,因為嗰朝開早班,佢冇食早餐,空肚飲酒醉到差啲講唔到對白,好在過程算好順利。其實呢套唔係三級片,場面點到即止,唔需要去到好盡,只係想拍出個氣氛。」導演錢國偉說。

跟 Jeana梳化肉搏外,同雨僑另一場床戲,被禁剝的 Lam仔,就連肉搏戲都唔能夠太進取:「場戲係講雨僑做主動,所以 Alex唔需要有咩大動作,加上雨僑黐咗好多膠紙,佢要幫手遮住怕『穿崩』,連雨僑都話拍床上戲仲辛苦過拍動作片。」錢國偉續說。

Jeana T-back曬股,看似輕鬆,其實胸前打曬底,又黐曬大力膠紙。

文凱玲在戲中不單真空上陣,更跟 Jeana齊曬月光,大曬四十吋長腿。

許奕妮在夜店跟謝天華有對手戲,在電視劇做過惡女的她,竟然又出現眼凸嚇人表情。

錢國偉圈中朋友多,搵來洪天明同方力申做串星,在戲中扮健身教練。



鍾意就快D Share啦!