網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月12日 星期四

[壹週刊 1240] 鄭融自摸老江湖 鄭融,M1,




同你吟一吟

鄭融自摸老江湖

上週末(十二月六及七日)響九展舉行演唱會嘅鄭融,聽講只係賣出三成門票,要靠團購同送飛,三千個座位先坐得曬。但台上嘅鄭融冇受打擊,演出交足貨,開場著住泳衣款歌衫勁歌熱舞,仲背住觀眾示範擘髀老江湖,再左扭右扭搖動下身,自摸奶奶等令人想入非非動作有齊。

唱得、跳得,只係門票唔賣得嘅鄭融借演唱會自爆脾氣差,經常同朋友鬧交,頭場有份做嘉賓嘅周柏豪同薛凱琪都中過招,周柏豪仲踩多腳:「我有叫佢唔好成日黑面,點知佢話:『因為個個高過我,要我抬頭望上去』,大家知點解啦!」

生得實在矮,鄭融換上花花長裙出場時,腳踩六吋高踭鞋,但好睇唔好行,佢驚到唔敢落樓梯,唯有大叫:「我唔敢行落嚟,搵人扶嚇我。」

講到尾,著六吋踭同開演唱會一樣,冇得勉強。

以串燒快歌開場,鄭融突然背向觀眾示範老江湖之後再表演自摸,掀起演唱會高潮。

著六吋踭扮高,鄭融驚到行都行唔到,要工作人員扶佢落樓梯,唯一好處,係增高後只係矮周柏豪半個頭。

其實唔使睇動新聞,見到鄭融同薛凱琪台上扭籮,就知佢哋唱緊《 886》。

完場前,鄭融著上扮麥當娜嘅「㓤死胸」 top又唱又跳,佢位外籍男友更睇足全場。



鍾意就快D Share啦!