網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月19日 星期四

[壹週刊 1241] 君如碌爆咭 《金雞 sss》偷襲賀歲檔 君如,吳君如,M1,




請得鬱張家輝再拍喜劇,吳君如呢張人情咭數,睇怕有排還。

探熱針

君如碌爆咭 《金雞 sss》偷襲賀歲檔

事前毫無動靜開拍第三集《金雞》的吳君如和陳可辛,九月突然埋班開機,過去兩集揀正聖誕檔期上畫,今年轉攻賀歲檔,全因陳可辛睇準賀歲片只有周潤發打周潤發的《大鬧天宮》和《澳門風雲》,以及硬銷人多勢眾的黃百鳴《六福報喜》。

三套對手,《大鬧天宮》雖然有紅星拱照,但香港觀眾一向唔 buy合拍片,至於《澳門風雲》,賭片在港亦早已式微,而《六福報喜》的所謂群星陣容,知名度點都唔及老婆吳君如碌咭打人情牌。計過度過無得輸,極速開工有著數。除了有吳君如前度男友杜德偉俾面以六嚿腹肌客串,上週四(十二月十二日),曾揚言不再拍喜劇的張家輝,七情上面在尖沙咀拔「老牛」扮過氣大佬,十五年無出山的化骨龍重見天日,大戰穀 G奶的金雞吳君如,好殺食!

隨時跑出

今年賀歲檔期,強大卡士屬近年罕見,當中以《大鬧天宮》最人才鼎盛,有宇宙最好打的甄子丹,加埋發哥同郭富城,跑出理所當然。只可惜合拍片加入唔少國內演員,香港觀眾未必受落,中港票房分分鐘一個天、一個地。至於《澳門風雲》有周潤發拍謝霆鋒,配搭雖然新鮮,無奈賭片早已式微,要跑出,有難度。而近年例開賀歲片的黃百鳴,新作《六福報喜》主角重複欠驚喜,加上強敵當前,未上畫已輸人兼輸陣。

眼見邵氏過去幾年以紅星藝人堆砌出來的賀歲片都大收旺場,一直無聲氣開第三集《金雞》的陳可辛,睇準賀歲檔缺口,八月突然表示準備開拍《金雞 3》賀太太君如四十八歲生日。

「《金雞 sss》真係(埋班)好急,不過 Peter(陳可辛)數口咁精,開得實無死錯人!況且老婆(君如)實碌到咭搵啲紅人客串,套戲未上已經 call曬 sponsor cover(成本),以小欺大賺到笑!」一名電影人說。

陳可辛睇準今年賀歲片行情薄弱,臨時臨急開拍《金雞 sss》分一杯羮。

曾經在《金雞》扮演小鋼炮的陳奕迅,第三集將會客串做張家輝手下。

《澳門風雲》

雖然話今年賀歲檔,周潤發要自己打自己,其實吳君如都有份拍《六福報喜》。

《大鬧天宮》

發哥在《大鬧天宮》演玉帝,本應好有睇頭,可惜電影是合拍片,口味未必討好香港觀眾。

測試水溫

吳君如親自出馬,昔日客串過《金雞》一、二集的梁家輝、陳奕迅、鄭中基繼續俾面亮相,新加入的還有舊情人杜德偉、新鮮出爐視帝黃子華,而最難得仲有「六料影帝」、講過唔再拍喜劇的張家輝破禁登場。

上週四(十二日),扮演過氣大佬的張家輝,以一身極八十年代打扮、腰插「老牛」在尖沙咀開工,劇情指他同一班南亞裔排隊黨發生爭執準備開拖。「化骨龍」再現江湖,正當他準備拔出「老牛」大開殺戒,著到好似聖誕樹的 G奶吳君如突然彈出阻止,場面搞笑,連圍觀的市民都笑埋一份。

據了解,拍了《綫人》、《激戰》、《掃毒》等大片成功洗底的張家輝,今次肯再扮化骨龍,除了因為吳君如,其實六料影帝已落實接拍由卓韻芝執導的愛情小品,對手仲要係未合作過的鄭秀文,先以賀歲檔的《金雞 sss》試水溫,張家輝其實計過度過。

四十有八的吳君如夾出四吋 G奶,為新片搏到盡。

在《金雞 sss》飾演媽媽生的薛凱琪,早前在西貢著低 V裙搬竇曬長腿。

曾經拍過拖的杜德偉,在老婆 Ice的陪同下為《金雞 sss》客串做鴨。

君如旗下囡囡如雲,其中飾演頭馬的王菀之,造型夠搶鏡。



鍾意就快D Share啦!