掃呢頁CODE去手機

2013年12月26日 星期四

[壹週刊 1242] 容祖兒用盡 32A 祖兒,容祖兒,M1,




穀盡 32A微波,是個人演唱會最搏一次。

探熱針

容祖兒用盡 32A

近年被指走勢有「回塘」跡象的容祖兒,為省靚天後金漆招牌,一早鎖定今個聖誕跨年紅館檔期開騷,瞓身豁出去。

演唱會全長兩小時四十分鐘,有三分之二時間是強勁快歌,盡曬美國學舞成果,加埋三個月無飯落肚,瘦剩百零磅,歌衫性感底線亦再度調低,星形 bra top狂舞 32A搏盡,不遜當年 Sammi的羽毛 bra。

其他影片
撐男友

瘦剩百磅多少少的容祖兒,開騷前三個月已經積極 keep,更拉埋男友劉浩龍齊齊食營養餐。不過,作為背後的男人,劉浩龍於首場未有現身主家席( panel位),反而低調坐到山頂為女友打氣。「師兄有嚟!坐喺山頂位,佢話要坐勻紅館每個位置睇,由上面坐番落嚟。」一名工作人員說。

外傳劉浩龍要求攞錢注資日本餐廳,祖兒開腔代為澄清:「我哋財政獨立,係好簡單嘅戀愛,唔牽涉金錢。大家各自做唔同嘅嘢,互相支持。」

Bra top做足安全措施,點跳點鬱都絕不走光。

透視加皮 bra,好有 SM feel。

今次舞蹈編排,唔算太多高難度動作,但勁度十足。

鬥少布

第七度紅館開騷,還要力證天後地位。之前到美國學舞的祖兒,與專程從美國遠道而來的 dancers勁歌熱舞,不單只帶動現場氣氛,祖兒更與舞蹈員鬥少布、鬥 see-through,尤其男 dancers的 T-back透股,加大力度滿足觀眾視、聽。

見歌迷反應好,又起身一齊跳,祖兒表現興奮說:「原來歌迷都識跳,佢哋企埋起身,我就好滿足!」

Joey挑戰高難度,在兩男 dancers雙腿間擘一字馬。

男 dancer透視曬股伴舞。



由 Wyman構思出來的大肚 look,雖然夠出位,但卻有點格格不入。

在後台現身的劉浩龍,與阿姐、 Wyman合照。

老闆楊受成一邊搖熒光棒,一邊和唱 Joey的情歌《 16號愛人》。



鍾意就快D Share啦!