網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月30日 星期一

倫永亮:精神可嘉

video


倫永亮:精神可嘉

【懷念阿梅】離世10年 眾音樂人無限思念

「最記得喺錄音室見過佢喊,因為屋企人複雜問題,影響到佢情緒,佢話好擔心媽咪健康,又擔心媽咪啲錢唔知去咗邊,我勸佢唔使擔心,最緊要你繼續工作。有次佢喺紅館做騷,排練時唔順利,機關鬆脫跌落台底,好在冇受傷,嗰晚順利做完騷,佢落台時望住我,見到佢有一滴眼淚,盡在不言中。入院初期佢都幾精神,但睇住佢健康退化,當時醫院好多人陪佢,我覺得自己幫唔到手,我鼓勵佢唔好放棄,佢話:『我知,我打唔死。』佢走嗰晚,劉培基帶我入去同佢say goodbye,好慶幸好多高僧同佢誦經,好唔捨得佢!」



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!