掃呢頁CODE去手機

2013年12月4日 星期三

馬德鐘拖妻閃避陳嘉桓 馬德鐘,

video


馬德鐘拖妻閃避陳嘉桓

馬神拖妻閃避陳嘉桓

莫文蔚、陳嘉桓(Rose)昨日現身君悅的la prairie活動,同場還有兩年前曾在橫店合作拍戲,消夜時涉嫌對Rose無禮的馬德鐘,亦有帶同太太張筱蘭現身。

Rose正在接受訪問期間,大會工作人員原計劃安排傳媒訪問馬德鐘,不過馬德鐘夫婦到達時,負責活動的丁子高即上前耳語,悄悄帶領他們直接入會場,最後未有接受訪問,之後大會發放他們與莫文蔚合照。



■馬德鐘與太太張筱蘭在場外與陳嘉桓同場不相見,在場內卻與丁子高(中)喜相逢。微博圖片

丁子高代解畫

問到Rose是否知道馬德鐘亦是座上客?她帶點尷尬表示:「唔清楚,大家都係做呢行,會遇到突發情況。」再問她與馬太碰面會否想起不快事?陳嘉桓表示:「冇諗其他嘢,專注自己做,過咗去冇諗,發生不快事,自己有反省過,繼續點做,都唔會做冇必要嘅嘢。」再問她會否與馬德鐘打招呼?她表示:「未發生嘅事唔知道。」

其實三人的名字一早已在活動通告內,丁子高代馬德鐘未有接受訪問及拍照解釋:「佢唔做訪問,唔係知有尷尬事,唔係避乜嘢,係因為馬生、馬太係客戶朋友,嚟捧場冇酬勞,如果影咗相做訪問係公開活動,佢公司冇收錢,費事。」

採訪、攝影:盧妹



■陳嘉桓稱橫店事件後,未有與馬德鐘聯絡。



■莫文蔚對於全城關注的B女事件感到惋惜,她本身已決定不會生及收養BB。



全民起義,網民話事!

立即登入萬千星虧頒獎禮投票網,投下心目中最虧之選。

http://campaign.appledaily.com/tvawards2013



鍾意就快D Share啦!