網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月31日 星期二

紅姑眼濕難忘故友嗌痛

紅姑談起阿梅,一臉傷感。


紅姑眼濕難忘故友嗌痛

跟阿梅相識多年的鍾楚紅(紅姑),昨晚在台上分享時坦言直至知道阿梅患病,兩人才正式有深入了解:「我哋多咗時間單獨相處,傾咗好多偈,Leslie(張國榮)嘅離開對佢打擊好大,佢哋好疼惜對方,我唔止一次喺Leslie口中聽佢講話好擔心阿梅,驚佢工作上畀人呃、驚情路上畀人蝦、驚佢唔唱歌唔演出,生活會係點?」紅姑稱從不輕易在人前示弱的阿梅亦曾大呻病情辛苦。

至於阿梅另一老友劉嘉玲則以一身全黑長裙出場,只引用包括《似水流年》、《夕陽之歌》等阿梅的歌曲歌詞:「浩瀚煙波裡,我懷念,懷念往年,曾遇你真心臂彎,伴我走過患難,曾遇上幾多風雨,交織我夢幻,俗塵渺渺天意茫茫,將你共我分開,斷腸字點點,風雨聲綿綿,似是故人來,I just say a little pray,不要將風雨驅散,Just give us a little time,朦朧夜雨裡。」隨即嘉玲的老公梁朝偉出場獻唱《朦朧夜雨裡》。



鍾意就快D Share啦!