掃呢頁CODE去手機

2013年12月4日 星期三

[FACE - 341 - 本地娛樂] 未掂過男人 細細粒守處: 40歲先失身 MF,




上週五( 28日),出名為食的細細粒到麥記開餐,點到成枱食物,食量驚人。

封面

未掂過男人 細細粒守處: 40歲先失身

上週一( 25日)首播嘅《 My盛 Lady》,收視最高只有 28點,但劇中飾演富家盛女夏明珠的細細粒(陳嘉佳)搶盡鏡頭,尤其真情流露喊住話:「再食落去真係冇人幫到我,到時一定搵唔到男人鍾意我!」肥得可愛又可憐。

28歲的細細粒,原來現實中係從未拍過拖的 240磅肥妹處女,天生只對食有「情意結」,誓死唔肯減肥,就算上週六飛到曼穀玩四日三夜,身陷危城,細細粒照喪食睬你都傻!俾人話係「盛女」,細細粒決心守處:「我會守處守到 40歲,未到結婚階段我都唔會犯禁!」

其他影片
  • 細細粒直擊
  • 細細粒危城報平安之手信篇
  • 細細粒回港前掃街食

《 My盛》珠珠搶戲

細細粒於首週播出的《 My盛 Lady》很搶鏡,仲有報道指黃子華偏幫細細粒,令徐子珊不滿,細細粒果然得人歡心。《蘋果日報》圖片

因為《老表,你好嘢!》,令細細粒入曬屋,龐大身形更成為其標記。因為自小暴飲暴食,又冇節制,細細粒自小已經肥嘟嘟。雖然父母有試過出手控制,但最後都係衰心軟,無可選擇下照畀獨女細細粒放肆,所以細細粒體重長期都 keep住有 240磅,更因為胖侶難求,至今 28歲都仍未拍過拖。

「我唔鍾意運動!」

細細粒憑《 My盛 Lady》人氣急升,一到麥記即引來一大班粉絲要求合照,當中不少是男性,細細粒都好有異性緣㗎!

上週五( 29日),細細粒到麥記開餐,美食當前,她已經急急腳落柯打,點滿成張枱都係麥樂雞、薯條汽水。早前網上一段名為《一生只想尋找一個肯挨(捱)麥記的女人》勁 hit,細細粒說:「其實我就覺得麥記幾好食,如果個女仔唔食,除非減肥,唔係都幾港女。其實做咩睇唔起啲食物,唔一定要食千幾二千蚊嘅嘢,先顯到身價。」

細細粒身形長期維持 240磅,不過身體狀況一直保持良好水平,從小到大都沒有任何大病痛,細細粒說︰「我唔鍾意運動,𠵱家開始注意食物嘅成分。」 11年加入娛樂圈後,細細粒開始減少進食高油、高熱量的食物。

愛玄彬裴勇俊

《 My盛》中細細粒是典型香港盛女,仲要係超重磅嗰隻;現實中,雖然細細粒都未拍過拖,但就唔恨拍拖,只係同港女一樣,最鍾意韓星,她說:「自己真係未拍過拖,所以都唔知拍拖係做啲咩,𠵱家心目中理想對象係玄彬同裴勇俊,自己就想 40歲前結婚!(有冇性幻想對象?)其實我好重傳統道德觀念,我將拍拖對象、性幻想對象、結婚對象全部都歸納為同一個人,所以我一定要結咗婚先可以發生性行為,我會守處守到 40歲,未到結婚階段我都唔會犯禁!」

買完嘢食,細細粒即急不及待開餐,一邊食一邊笑曬!其實食得是福,不過細細粒可以食慢啲,唔使咁急囉!

細細粒手腳不算粗,只是身體龐大。

細細粒雖然有成 240磅重,但對自己的手臂同小腿信心十足,任度唔嬲,反而條腰就死唔肯度。

匿酒店喪食

新劇角色反應咁好,細細粒忙完頭輪宣傳後,上週六飛到泰國曼穀度假,但就撞正當地爆發反政府示威,多個大型商場及百貨公司都關門,示威者仲佔據了政府總部,四面彿周邊以及包圍警察總部外。

週日( 1日),細細粒行到 Siam Paragon附近,仲為本刊直擊現場狀況。香港保安局已於週一( 2日)發出紅色外遊警告,呼籲一般市民應避免到當地旅行。

眼見外面立立亂,細細粒即刻匿入酒店,繼續同「食物」做好朋友,喪飲喪食。不時將美食分享到個人網頁上,似乎未被亂局打擾心情。

細細粒這次泰國遊跟一位朋友同行,原訂計劃都係 shopping、掃街邊美食,不過因遊行示威緣故而不敢外出,只好外賣帶返酒店。得知泰國暴動升溫,有不少朋友致電叫細細粒萬事小心,不過食字行先,細細粒去到邊都搵到好嘢食!細細粒說︰「見到當地電視台有個伯伯受傷,好驚!呢度真係好亂,好多條街都封咗,我呢兩日會留喺酒店,買完嘢食就即刻匿埋,最緊要有得食呀!」

1/12曼穀 身處危城日日食

泰國曼穀爆發反政府示威,週日( 1日),細細粒為《 FACE》直擊封路情況。

細細粒在 Siam Paragon現場所見,情況愈來愈惡劣,惟有返酒店暫避。

回港前一晚,細細粒執行李時發覺買得太多手信,但都不忘在手信山前擺勁 cute甫士。

匿喺酒店的細細粒,即刻到酒店內的餐廳醫肚。

身在危城曼穀,細細粒不時自拍將相片放上網,向 fans報平安。

BMI( Body Mass Index)的全名是「身體質量指數」,其計算公式如下: BMI=體重( kg)÷身高( m)÷身高( m)

*標準 BMI都是介乎 18.5與 24之間,若超過 30,則必須提高警覺了。

由細肥到大

細細粒自小暴飲暴食,尤其在發育期間更變本加厲,體重直線上升,由最輕 140磅至高峰 260磅,現今維持 240磅。雖然重磅,不過幸好身體沒有任何大病痛。肥人嚟講,細細粒算靚女囉!

雖然自小被人取笑,長大後,已採取「聽唔到」的態度面對所有難聽說話。

14歲好 pure

自小食唔停,細細粒 14歲時體重已達 180磅,但勝在保持上海人好傳統,皮膚夠靚,好 pure喎!

細細粒喜歡食嘢,所以自小已是肥妹仔身形,但其實五官幾靚女,小學肥嘟嘟好可愛。

盛女逐個出

《 My盛 Lady》共有 7位盛女,身為「教主」的黃子華會各師各法,打救及改造每個盛女,為她們找尋好歸宿。

1號細細粒

是劇中首位盛女出場,經過黃子華改造後成功找到另一半坤哥。

2號王君馨

男人婆性格,要教主發掘她身上的優點。

3號陳敏之

經改造後,成功變成自信十足的網絡歌手。

4號江美儀

令許紹雄不再玩𡃁模,更向她表白。

5號梁靖琪

喜歡監控男人,不過令林子善挽回男人的尊嚴。

6號高海寧

喜歡拜金,險墮入富豪飯局,要教主黃子華出手打救。

7號蝦頭

教主前度,最終與徐子珊爭仔。



鍾意就快D Share啦!