掃呢頁CODE去手機

2013年12月4日 星期三

[FACE - 341 - 本地娛樂] 試上癮 翻炒 Fiona 顏卓靈狂試音撈 顏卓靈,翻炒 Fiona,MF,




上月 22日,年僅 19歲的顏卓靈以影後候選人身份踏上台灣金馬獎紅地氈,據悉此行她亦見過華納唱片台灣高層進行試音。

真面目

試上癮 翻炒 Fiona 顏卓靈狂試音撈

廿歲未夠就入圍金馬獎,同章子怡、鄭秀文、舒淇、桂綸鎂爭影後獎,雖然結果同預期一樣都係陪跑,不過無可否認,顏卓靈位已上,未來大把世界!

13歲做𡃁模、 16歲成名、 19歲變電影圈新貴,攞唔到影後嘅顏卓靈原來最新目標係做歌後,近日頻頻港台兩地走面試各大唱片公司,歌喉係爭啲,不過淨係憑外形九成似,已經吸引環球、華納爭住打造翻版薛凱琪!

其他影片

金馬 50年歷史,最年輕影後係 98年演出《天浴》、年僅 16歲嘅內地女星李小璐, 19歲顏卓靈雖然未算最嫩口,又最終輸了在章子怡手上,不過第一次擔正的《狂舞派》票房過千萬、更有得角逐影後,已經贏在聲勢。

今年憑《狂舞派》晉升為影壇新貴兼千萬票房女星,顏卓靈話明年開拍《狂舞派 3》及另一部懸疑片,未有期做歌星。

13歲開始做𡃁模,顏卓靈 15歲時曾經在個人介紹短片內剖白入行志願:「我最鍾意係跳舞、做戲同唱歌。」網上圖片

'10初啼聲

網上圖片

據悉香港華納及環球試音後,都不太滿意顏卓靈(紅圈)歌聲,其實 10年拍維他奶廣告時已初試啼聲,不過係大合唱聽唔真。

歌喉麻麻

明知贏面細,顏卓靈都識謙虛論金馬:「有得入場睇、有得掂到張紅地氈,我已經好開心喇。我今次都係想睇劉青雲咋,因為我同媽咪都最鍾意佢,見到佢同太太(郭藹明)去到邊都十指緊扣,就知佢唔只係個好演員,仲係好男人添!」

據知情人士透露,其實顏卓靈此行唔只要行紅地氈,還獲經理人安排,偷偷與台灣華納高層見面兼試埋音,一圓做歌手夢想。

知情人士說:「佢喺香港已經上過環球同華納兩間唱片公司,不過歌喉實在麻麻哋,兩間都冇咗下文。佢真係好積極想撈埋歌星,仲去埋台灣華納試音。𠵱家未有結果,不過人哋見完佢真人,覺得佢真係好似薛凱琪,做得過㗎。 Fiona當年出道都成 24歲,顏卓靈廿歲唔夠,台灣唱片公司覺得唱功唔掂,但可以學 Fiona咁賣青春同氣質。」

顏卓靈八成似出道阿 Fi

係同環球傾緊合作!(真實對白)

上週日( 24日),台灣回港時被大批記者包圍,顏卓靈直認有做歌星打算:「係同環球傾緊合作,不過今次去台灣冇見華納。」

19歲可愛

現年 19歲的顏卓靈,五年前因為麥當勞麥麥送廣告走紅時,已被指是翻版薛凱琪,五年後做歌手一樣要翻炒 Fiona當年 funny girl形象。

咁啱得咁蹺,週日( 1日) Yahoo人氣頒獎典禮,薛凱琪同顏卓靈都有獎攞,不過 32歲 Fiona確實青春不再,正好俾顏卓靈有位攝。

《蘋果日報》圖片

32歲中熟

現年 32歲的薛凱琪, 18歲開始做𡃁模, 10年前憑其青春 funny形象加入歌壇,迅速成為歌影兩棲紅人。

薛凱琪出道時以可愛 ABC形象冧死唔少宅男,不過隨住年月增長,阿 Fi衣著品味亦漸見成熟。

《蘋果日報》圖片

最想唱歌

其實 09年未正式出道,顏卓靈已經在模特兒公司自我介紹短片中自爆最愛跳舞、做戲及唱歌,希望似偶像王菀之般贏在聲線獨特。

上週日( 24日),從台灣回港的顏卓靈向記者承認,的確想做歌手,不過就否認此行去台灣有試音:「今次去台灣一去就試衫、去現場,第二日就返咗嚟,真係冇時間。但係之前的確有見過唱片公司,自己都諗過試嚇嘅,想做一個帶畀人正能量嘅歌手。我的確係同環球唱片傾緊合作,不過出道時都係想擺電影喺第一位,出年時間都排滿曬畀電影,大家真係要傾嚇個合作方式,點樣兼顧兩樣嘢囉!」而香港環球發言人譚先生則說:「有見過,未來一年環球亦計劃見好多新人,不過呢一刻顏卓靈 vocal未 ready,時間未配合到,未可以 confirm住。」

老翻前輩

顏卓靈翻炒薛凱琪成名路唔出奇,香港娛樂圈過往大把雷同個案,一個藝人、組合走紅,有賴唱片公司全力打造老翻,模擬成名路。

馬浚偉翻黎明

馬仔 93年參加歌唱比賽入行,因為單眼皮及官仔骨骨形象似足黎明,被打造成翻版黎明,可惜歌途不順,拍劇至有得發圍。

楊千嬅翻鄭秀文

一樣係新秀出身、樣同聲都有九成似,千嬅出道頭十年都被指形象歌路都炒前輩鄭秀文。

羅力威翻周傑倫

髮型、歌路仲有台風都似到十足,羅力威 09年參加《亞洲星光大道》即被指翻版周傑倫,雖然歌唱成就未有周董咁輝煌,但都俘虜不少本地師奶少女芳心。



鍾意就快D Share啦!