掃呢頁CODE去手機

2013年12月18日 星期三

[FACE 343] Fiona抬唔起頭 Fiona,薛凱琪,MF,




為咗拍攝呢個失眠造型, Fiona喺條山溪瞓足 2個鐘,等打燈期間[!8576]電話打發時間。

FBI

Fiona抬唔起頭

轉投太陽娛樂嘅 Fiona薛凱琪首張大碟《 Tenacious》就快推出。今次阿 Fi嘅大碟收錄 10首歌,而每首歌都有特別造型,其中〈 F.night〉呢首歌由阿 Fi親自作曲、填詞。佢同 FBI講:「首歌講我失眠嘅狀態。我有時失眠係會朝早 6、 7點先瞓㗎,為咗配合呢個瘋狂狀態,所以個髮型會誇張啲。」 FBI聽聞佢呢個髮型相當足秤,有成 10磅重,所以阿 Fi基本上係企唔到,造型相全程都係瞓喺度拍攝。而相中墊住阿 Fi嘅黃色波點布,原來係床單嚟㗎,真係唔講唔知,阿 Fi話:「張床單我哋喺深水埗揾咗好耐,貪佢花紋夠特別。我拍呢個 shot嗰陣基本上成身濕曬。嗰日又凍,我差啲病呀!」近排勁多人病,好彩阿 Fi抵抗力勁咋!

張床單喺深水埗搵咗成日先買到,可惜冇防水功能, Fiona話:「基本上我背脊同下身全部濕曬。」下身?好有遐想啫!

由於個髮型成 10磅重, Fiona基本上唔係瞓喺度,就係爬喺度,完全企唔到,所以連睇番影咗嘅相,都要由攝影師服侍。

Fiona最近忙拍黃百鳴嘅《六福喜事》,戲中其中一幕講 Fiona喺公園發現冇人認領嘅 BB,而未埋位嗰陣 BB亦黐實 Fiona,激似真母子。



鍾意就快D Share啦!