掃呢頁CODE去手機

2013年12月18日 星期三

[FACE 343] 求神問卜 邪谷桃花爭視后 徐子珊紙紮鋪拜狐仙 徐子珊,子珊,MF,




週一( 16日)無綫台慶頒獎禮,徐子珊拖住吳卓羲行紅地氈例牌性感,見佢眼神都真係愈嚟愈見電力,睇嚟狐仙真係幫到手。

真面目

求神問蔔 邪穀桃花爭視後 徐子珊紙紮鋪拜狐仙

無綫周年小圈子《萬千星輝頒獎禮》,週一( 16日)又舉行咗,視帝視後極盡驚喜,田蕊妮爆冷連擸兩獎,坐足全場 Cool魔張智霖輸畀冇到黃子華,總之全台努力營造緊張氣氛依嘩鬼叫。

邊個攞視後大家可能唔上心,但班姐仔身為圈內人,視後獎項關乎出騷叫價,當然分外肉緊,據知恨攞視後多年的徐子珊,早前便專程往紅磡一紙紮店拜狐狸仙穀桃化,走偏門可惜仍最終失落視後寶座,睇嚟子珊唔夠誠心喎!

有黃子華帶住,但套《 My盛 Lady》收視得 28點未高過 30點,徐子珊雖演得出色,可惜最終都係輸畀田蕊妮!

徐子珊出道 9年出名恨攞視後,今年拍住出爐視帝黃子華套《 My盛 Lady》麻麻叫座好在叫好,由最初爭視後說:「準備好心情等下年。」到最近改口風話:「身邊嘅朋友同觀眾反應都好正面!」取態明顯積極咗。

台星脫光拜

為不想今年台慶頒獎禮再度空手而回,上月( 11月)初,有人見她在紅磡一紙紮鋪出現,據知店內有供奉狐仙的靈壇,不少善信均在此店向狐仙祈福兼還神。

上週六( 14日),本刊到該紙紮鋪放蛇,本刊記者扮作善信稱希望可增加人緣及桃花,該店職員即說:「哦,你想拜狐狸仙呀,埋邊啦,你想拜我哋就幫你執套金銀衣紙,你心諗住想求乜嘢,再燒咗啲紙就得啦,我哋呢度好多嗰啲𡃁模嚟㗎!」之後本刊再畀徐子珊照片給該店員睇,她卻說:「徐子珊?我唔識喎,唔認得!」睇嚟子珊觀眾緣仲未夠喎!

據知 34歲徐子珊學識拜狐仙,源自今年 7月往台灣拍攝九把刀新片《我的情敵是超人》,在當地工作人員介紹下學識搵狐仙穀運,據知情人士說:「台灣嗰邊興咗拜狐仙好耐,佢哋話狐仙可以幫人穀桃花,所以特別多藝人善信,台灣人拜狐仙仲興要脫光拜,佢哋要每日淨身後脫光衣服同狐仙溝通,但係香港就好少藝人拜啦!」如今子珊再度失落視後寶座,咪再沉迷呢啲邪門嘢啦。

今年 7月,徐子珊獲九把刀睇中,拍住台灣男神柯震東和林依晨開新戲做女二,亦在台灣學識拜狐仙。

隱世狐竇

徐子珊幫襯的狐仙佛壇位於紅磡星湖街,店鋪細細只約一百呎,店內設有一神壇,提供賣衣紙拜神問蔔一條龍服務。

店內中年女職員說好多𡃁模都有嚟拜,但係乜名就噏唔出,甚至連徐子珊都話唔認得。

林千博師傅:規矩人定啫

除衫跳舞呢啲嘢唔使㗎,我知台灣有明星係除衫拜,啲規矩係人定出嚟啫。其實狐仙等於一般官員,大官難求亦都顧唔到咁多嘢,咪有人開始拜狐仙囉。狐仙係幫人緣、幫感情,洗手上香、心誠則靈,唔使搞咁多嘢㗎!不過最緊要係唔可以做壞事、唔可以破壞人哋家庭,咁就真係唔靈仲可能受懲罰添。

林千博

拜狐仙除咗有人會每日裸拜外,仲會隨身戴住狐牌,增加狐仙效力。

中港台女爭拜

台灣有打正拜狐仙的狐仙堂,不論男女老幼會去參拜。

台灣興拜狐仙,但其實除咗台灣妹外,中港亦有不少藝人有拜狐仙習慣,其中有傳章子怡亦係善信之一。

我是為身體健康(真實對白)

台灣妹 蕭薔

44歲大美人蕭薔,曾到當地狐仙廟拜神兼改名,對此她承認:「我是為了身體健康啦,藝名還是叫蕭薔!」

強國女 章子怡

有傳章子怡亦是狐仙信眾,更有傳她走紅後,在內地起了幾間狐仙廟來供奉。

機會多咗(真實對白)

港女 張暖雅

曾流出床照「向西女」張暖雅,去年亦曾被發現在太子的狐仙廟參拜,當時她說:「朋友介紹咪拜囉,都覺得機會多咗,發展順利咗。」

亞視幫贏曬

徐子珊雖然有狐仙助陣,影後又話賽前大熱,可惜最終都不敵田蕊妮,視後寶座落入田蕊妮手中,順手攞埋全民投票嘅「最受歡迎電視女角色」,加埋攞咗最佳女配角嘅江美儀,兩位其實都係出身亞視,兩後都堅係真情流露爆喊,原來亞視真係人才輩出,無綫訓練嗰班呢?下年囉!

頒獎嘉賓黃秋生一講出田蕊妮個名,大塊田即時爆喊,仲喺台上高呼:「多謝我老公!」之後仲攞埋「最受歡迎女角色」獎項,嘉欣 BB又食白果。

大塊田喺台上多謝老公,杜汶澤又即時喺 Instagram轉發恭喜老婆,兩公婆一條心。

「最佳女配角」亦係由亞視出身的江美儀奪得,唔知下年會唔會輪到餘詠珊嘅有線幫勢力抬頭呢?不過餘詠珊當年其實都係喺亞視搞《今日睇真 D》響朵,都係亞視幫。

穀收視犧牲 Cool魔

視後有驚喜,嘉欣 BB食白果都唔夠視帝爆,賽前大熱嘅 Cool魔張智霖同吳鎮宇陣亡,改為頒畀唔出席嘅黃子華,據知無綫此舉純粹為穀收視:「台慶收視已經跌,高層講明頒獎禮一定唔可以差,否則老闆會好唔高興,為咗收視,所以一定要穀到盡,得罪 Chilam咪畀番個男角色獎佢囉!」不過 Chilam被安排壓軸上台,依然唔高興句句有骨,下次想再搵佢救亡有難度喎!

張智霖得番個「最受歡迎電視男角色」,上台攞獎時明顯唔老黎,仲有骨話:「係咪 TVB唔鍾意我……當你需要佢嘅時候,佢會及時出現,呢啲叫義氣仔女!」

即玩電話

一聽到視帝唔係自己, Chilam即時低頭玩電話,連扮高興都費事。

鎮宇黑面

鄭裕玲即時致電身在上海的黃子華宣布佢得獎,臨時到場的吳鎮宇即刻面都黑埋。

無聊做乜好?

成個頒獎禮成 2粒半鐘,有提名有獎攞都算,難為其餘姐仔成晚陪坐,又寒又凍呀陰功!

四大  chok影

都話成 2粒半鐘冇嘢做,咪惟有自拍再 po上網囉,係呀,花旦亦係港女,都係鍾意 chok住影相啫!

江美儀 當 Niki透明

江美儀攞完最佳女配角,行過第一排花旦位時個個輪住拍掌恭賀,之後江美儀跟同屬亞視幫嘅田蕊妮攬攬,其實當時周麗淇都有伸出友誼之手,但可惜江美儀當睇唔到,連視後都喺台上話唔記得佢個名, Niki好𤓓!

杏兒 撩鼻屎

雖然話視後都有鼻屎好正常,不過大庭廣眾又有幾百支鏡頭影住,杏兒都仍然唔理撩咗先,其實等陣又或者去廁所先撩會唔會好啲呢?

馬賽 面黑黑

啱啱傳完同性緋聞嘅馬賽都有著到鬼咁性感出席,不過佢就顯得唔多投入啦,個表情話畀人聽:「其實我唔想坐喺度囉!」



鍾意就快D Share啦!