網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月25日 星期三

Jeana摸男冇高潮 Jeana,美女o靚模,

video


Jeana摸男冇高潮

摸裸仔係飲大咗?Jeana :天氣凍為取暖

何佩瑜(Jeana)、陳奐仁和盧巧音等前晚到北角出席《澀青298-03》首映禮,Jeana和盧巧音遲到近半小時,Jeana日前被拍得摸裸男時現高潮眼,而該名男友人又表現受落,她指對方是朋友的男友,朋友也沒有呷醋,但強調自己不是高潮眼,只是想取暖。問到若自己的男友被摸時,Jeana說:「如果係自己朋友就唔介意,𠵱家都冇人畀溫暖我。」

陳奐仁直言拍此片很有意義,他說:「片中新演員嘅背景都唔普通,一係窮,一係試過吸毒,一係家境有問題,身邊朋友都有墮落過,我都因為偏頭痛試過抑鬱,要食藥止痛,總之就唔好濫用藥物。」

採訪:文國駿 

攝影:陳順禎



■盧巧音(左)和Jeana前晚出席首映時,不約而同遲到近半小時。

足本收睇《亂噏24》x DADA陳靜;跟住有嘉玲姐駕到!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!