網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月4日 星期三

激啜變性Poyd 家輝囉囉攣

video


激啜變性Poyd 家輝囉囉攣

家輝激啜最索變性人 咬唇脷疊脷?

張家輝最近跟泰國最靚變性人Poyd合作陳木勝電影《掃毒》,家輝為該片豁出去,跟Poyd有一場長達十秒的激咀戲,鏡頭前家輝施展渾身解數,啜得異常落力!難怪他囉囉攣,回家要觀賞AV確定性取向,而老婆關詠荷得知後自言「火都嚟」!

在電影《掃毒》中,張家輝跟來自泰國、曾贏得變性人選美冠軍的Poyd飾演夫妻,早前他們一輯雜誌掩胸照,引起坊間極大迴響,家輝曾大讚Poyd靚過不少當紅女星。近日二人戲中的激咀片段曝光,當日於泰國郊區取景,從片段中看到導演叫「camera」時,家輝即肉緊地捉著Poyd吸啜達十秒之久,拍攝完成,Poyd含羞答答地掩嘴行開後,敵不過心理關口的家輝則匆匆以水漱口。



【肉緊攬啜】

■張家輝與泰國變性人Poyd早前於泰國拍攝電影《掃毒》,二人肉緊攬啜,相當投入。

「會伸脷過嚟」

家輝昨接受電話訪問時坦言,起初知道要跟變性人做夫妻,確有心理障礙,後來他見到Poyd真人後,覺得對方很美,他說:「冇諗到變性人可以咁靚,不過導演通知我要拍咀戲,仲要求拍得真實,唔好掂嚇就算,為咗部戲,我都豁出去!」

拍攝當日,家輝用潄口水清潔口腔,埋位前他主動跟Poyd說:「等陣拍攝時,我可能會伸脷過嚟,你要有心理準備。」但結果家輝沒有真的伸出舌頭,昨日家輝哈哈笑說:「我嚇嚇佢啫!點會咁做,但都咀得好激啦!咀完心裏有個疑問,男人嘴唇係咪硬啲呢?口水係咪『傑』啲呢?」問到拍完會否愛上這位變性人?他說:「我對同性戀者或變性人都好尊重,Poyd雖然靚同nice,但感情係另一回事,我唔會連工作同私人感情都分唔開!」問到老婆關詠荷有否介意?他大笑說:「我拍完先敢同老婆講,佢一聽到梗係火都嚟,話最好以後唔好,佢知我有分寸,當然我都要尊重老婆,以後都唔會再拍啦!」



【咀到面凹】

■家輝咀到面都凹,Poyd則施展迷魂鎖。



【梳乎張口】

■激啜完後,家輝一臉梳乎,Poyd則含羞答答。



【事後清潔】

■Poyd甫轉身離場,家輝即飲水漱口。

事前掙紮一周

另外,《掃》片前晚在圓方舉行首映,家輝、羅蘭及導演陳木勝出席,而錢國偉、鄭少秋及鍾鎮濤等撐場。對於片中變性人Poyd未有到場,家輝說:「唔係我安排,佢嚟到我都好開心。」由於現時泰國局勢緊張,家輝搞笑說:「冇問候,佢都唔係善男信女,我意思係佢好安全,唔會喺街流連。」談到與Poyd的激吻戲,家輝坦言事前掙紮了一星期:「知道佢底蘊,尊重佢界別,但始終人係感情動物。我尊重佢,所以徹底拍呢套戲,心中畢竟會有衝激,我冇攞番出嚟講,費事好似好嫌棄人哋嘅界別。之後我都有睇AV,清晰番我嘅取向。」而關詠荷沒有捧場,未知是否怕看到激吻戲,家輝坦言日前他與Poyd為雜誌影的親密照出街時,他剛巧不在港。



■Poyd被喻為泰國最靚變性人,確實令人眼前一亮!



■家輝前晚出席首映時,眾人為他慶生。

攝影:陳慧安

前日剛好是家輝的49歲牛一,現場為他慶祝生日,又一齊唱生日歌,楊受成更突然現身與他擁抱。至於羅蘭就祝家輝日日都靚仔,二人更溫馨錫面。《掃》片明日在港公映,早四日上畫的內地票房目前已近一億人民幣。

採訪:魯萍



全民起義,網民話事!

立即登入萬千星虧頒獎禮投票網,投下心目中最虧之選。

http://campaign.appledaily.com/tvawards2013



鍾意就快D Share啦!