掃呢頁CODE去手機

2013年12月25日 星期三

安仔Sammi報喜「決定攜手共度餘生」 Sammi,許志安,安仔,鄭秀文,

video


安仔Sammi報喜「決定攜手共度餘生」

經理人證婚訊 Sam安返娘家開聖誕P

現年46歲的許志安和41歲的鄭秀文(Sammi)被本報披露結婚喜訊,昨平安夜兩人返娘家開P同慶,經理人郭啟華證實安仔於Sammi生日派對上求婚成功,11月尾兩人跟雙方家人到峇里旅行慶祝,據知,安仔和Sammi在峇里舉行了夢幻婚禮,稍後才在港補辦註冊儀式,抱得美人歸的安仔興奮得向好友公告:「決定攜手共度餘生!」

許志安和鄭秀文愛情長跑22年,在情路上經歷了幾番風雨,前年兩人復合再擦愛火花,前日本報披露,Sammi的姐姐早前向好友爆料,指Sammi和安仔於11月30日在峇里結婚,昨日經理人郭啟華終代兩人公告婚訊,他說:「好開心,真係有喜訊要公佈,其實喺今年Sammi嘅生日,安仔就喺birthday party入面向Sammi求婚,卒之成功。11月尾兩個同家人去到峇里島旅行慶祝。我身為佢哋經理人,認識佢哋都超過四分一世紀,睇住佢哋經歷咗咁多嘢,卒之走埋一齊,我冇諗過Sammi會……卒之答應嘅,我同你哋一樣心情好興奮,之後呢壇嘢幾時搞,就要等佢哋容後再公佈。」



■41歲的鄭秀文終於肯答應安仔求婚,脫離盛女行列。

設計圖片

籌備夢幻婚禮

郭啟華的回應頗隱晦,未透露安仔和Sammi是否已註冊,其後他才補充說:「暫時只係求婚,佢哋喺峇里冇進行任何正式簽署註冊,香港嘅註冊都係之後嘅事。從未諗過要有婚姻嘅Sammi,需要一步一步,能走到呢一步好唔容易,大家請給予空間祝福佢哋。」據知,安仔於8月Sammi的41歲生日派對上求婚成功,之後安仔用3個月時間為Sammi籌劃夢幻婚禮,11月尾兩人跟雙方至親到峇里舉行婚禮,稍後才補搞註冊手續,明年將舉行結婚派對與親友慶祝。



■昨平安夜安仔和Sammi返娘家開P,娶得美人歸的安仔笑對鏡頭。

好友盼快生BB

昨日平安夜傍晚6時許,人妻Sammi戴著口罩跟老公安仔離開淺水灣道寓所,直駛去Sammi位於大坑的大寶閣娘家開派對,只見車內的Sammi手捧沙律碗,安仔則面對鏡頭微笑。雖然他們決定結婚,但兩位男女主角十分低調,昨日沒開腔回應,安仔明晚將到灣仔會展出席新城勁爆頒獎禮,接受大家祝福。

安仔和Sammi的婚訊曝光後,好友張衞健接受本報電話訪問,他說:「啱啱知求婚成功,應該未註冊。」問有冇出席Sammi生日派對見證安仔求婚?他說:「冇去到,安仔先嗰排講,都係寫段嘢通知BIG FOUR:『決定攜手共度餘生』,睇完嘔你三碗飯,肉麻嘢,我哋睇完相當興奮,以為結婚,原來求婚成功,希望佢哋快啲正式結婚,到阿康都結埋婚,BIG FOUR再冇寡佬,考慮明年搞BIG EIGHT,將阿嫂拉曬入去。」會否祝他們三年抱兩?健仔笑說:「梗係啦,我哋大家都希望快啲生BB。」問送甚麼禮物?他笑說:「冇得諗,好突然,諗唔到Sammi會答應。」

蘇永康接受電話訪問謂冇見證安仔求婚,但收到安仔訊息通知,他說:「安仔話終於老Sam首肯,要步入人生另一階段!恭喜佢,下步點做跟隨佢,去外地擺酒都陪佢,但佢兩個低調唔鍾意鋪張。我都有恭喜Sammi,佢回覆話『多謝,大家都知我哋咁多年,都應該。』之前老Sam同我講,佢話唔結婚其中一個原因,係因為我第一段婚姻失敗,畀佢好大陰影,我勸佢唔代表其他人唔成功,或者借助佢宗教,可能佢諗通咗首肯。」梁漢文則說:「聽到消息好開心,恭喜曬。」

採訪、攝影:藍文浩、羅德光



■梁漢文和老婆前日到中環濕平,他昨仍堅稱事前不知安仔結婚。



■Sammi和安仔終於拉埋天窗,BIG FOUR的健仔踢爆安仔肉麻報喜。資料圖片

足本收睇《亂噏24》x DADA陳靜;跟住有嘉玲姐駕到!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!