網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月3日 星期五

[忽然1周 962] 阿 Lam高危飲食 阿 Lam,林子祥,MW,




大食午餐

66歲嘅阿 Lam山長水遠去到北角「香港老飯店」買兩盒外賣,一入大堂又火速發現媽咪姐,精神唔錯喎!

媽咪姐

阿 Lam高危飲食

近呢兩、三年,葉蒨文( Sally)都會定期做身體檢查,早排佢血糖指數偏高,唔愛吃藥嘅 Sally話:「依家已經回復正常,我已經盡量減糖,連生果都唔食!好彩冇糖尿病,同埋我最怕聽到膽固醇過高,膽固醇高就乜都唔可以食。」

Sally咁著重健康,但老公林子祥就同佢唱反調喎!早排媽咪姐喺跑馬地撞見阿 Lam,佢買咗袋外賣返屋企,睇真啲,原來係「香港老飯店」出品。嘩,上海菜好肥膩,仲打孖兩個㖭。阿 Lam,你喺阿梅紀念演唱會上,明明又唱又講,叫大家抱緊眼前人喎!食得清淡啲啦。

估唔到平日只談音樂嘅林子祥,原來對車都幾有興趣,望住屋企樓下嗰架寶馬,眼都唔眨。

貴食平著

查實讀番書嘅阿 Lam食嘢一向都偏重口味,早前就俾人影到佢同老婆莎莉去嘆貴價意大利菜。不過更大亮點係,佢著嗰條褲同上圖係一樣嘅!好慳呀。圖片



鍾意就快D Share啦!