網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月10日 星期五

[忽然1周 963] 港視驚爆非禮事件 美棋 BB中招 港視,MW,




媽咪姐

港視驚爆非禮事件 美棋 BB中招

香港電視( HKTV)近排新聞多多!被政府拒發免費電視牌照後,早前終於買到流動電視牌照,點知賣家嘅母公司中國移動又話要調查呢單交易。啱啱媽咪姐仲收到風,原來上年尾 HKTV拍攝新劇期間,發生非禮事件。據幕後人員講,連「宅男女神」美棋 BB(黃美棋)都係其中一位受害人!

問到非禮事件,王維基明顯想低調,只謂:「已交俾 HR(人力資源部)處理!」

據知港視有位燈光師常借打燈之名,喺拍攝期間搏女藝人懵,美棋 BB就曾經俾佢貼身揩臀部!而上年 11月,曾拍《美女廚房》嘅黃欣,喺拍港視新劇《 Night Shift》時,仲俾呢位燈光師個頭「突襲」大髀!

好彩,呢件事好快傳咗去大老闆王維基度,據知佢亦即時炒人,以作懲戒!

揩油撞 pat

美棋 BB雖然口口聲聲話自己唔係受害人,但講到個鹹濕燈光師,就肉緊皺眉:「我係聽過(非禮)呢件事,佢哋有講番!(有傳你都曾經俾呢名燈光師借打燈揩油?)嗱,我都有聽過傳我有份。咁我的確係同嗰位燈光師拍過《我阿媽係黑玫瑰》,但我哋一路都好好,可能我唔夠吸引啩。所以當我知道佢哋拍《 Night Shift》發生啲咁嘅事都好奇怪,聽講幾個女仔都有發生!如果我遇到啲咁嘅事一定會出聲。」

頭瞓大髀

黃欣當晚就係著住呢條超短裙,拍一個坐埋吧枱嘅 shot,點知燈光師搞搞嚇吧枱底嘅燈,個頭忽然就枕落佢大髀,好猖狂。

黃欣:「係有呢件事發生,王生係好保護員工。我只可以講有一位 crew(攝製人員)喺排戲時,忽然衝過嚟,搞搞嚇啲燈,突然成個頭黐落我大髀!我好嬲,忍唔住話佢,在場嘅女仔同導演都知。」

姊妹力撐

四金花同《 Night Shift》男主角林文龍合作愉快,大家戲裏戲外都好好感情。湯怡力撐黃欣:「其實都過咗去,亦都解決咗。始終女仔都要小心啲,遇到呢啲事一定要出聲保護自己。」劉依靜話:「個燈光師已經唔止一次。」



鍾意就快D Share啦!