網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月10日 星期五

[忽然1周 963] 馬德鐘 馬神真的出馬了? 馬德鐘,MW,




45歲嘅馬神拍劇騎馬就多,估唔到依家真係準備做馬主。

媽咪姐

馬德鐘 馬神真的出馬了?

馬德鐘近年北上發展,賺咗唔少人仔!媽咪姐最近就收到風,話馬神(馬德鐘)經朋友介紹下,成功做咗馬會嘅會員,仲想養馬做馬主㖭。「嘩!咁快收到風,都係幾個月前嘅事。(下一步係咪想做馬主?)都要抽到先得,打算同朋友夾份。其實一向都鍾意馬,不過就唔識賭馬,希望抽到啦!」

上年 2月,馬神買咗個 8萬幾嘅 Hermès Kelly Bag俾老婆,馬太張筱蘭即刻拎入馬場。依家老公想做馬主,有嘢揸手嘅馬太應該都唔會詐型!《蘋果日報》圖片

媽咪姐知道,馬會會員年費要 12萬 5千,而且要經 3位會員提議、附議等程序先可以入會,然後就有資格入紙申請做馬主。而馬會每年都會進行抽籤,中籤嘅會員先可買馬運返香港。好吖,如果買咗馬,兩公婆多啲孖住入馬場,就少啲是非緋聞啦!



鍾意就快D Share啦!