網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月17日 星期五

[忽然1周 964 Columns] 動物守護天使 傅明憲 傅明憲,MW,




身為愛護動物協會會長的傅明憲,每年都帶愛犬出席「人狗百萬行」。北京狗 Fifi仲係狗醫生㖭,同媽咪一樣咁有愛心。

星天下

動物守護天使 傅明憲

筆者認識 Gigi(傅明憲)也有十多年了,由退出幕前轉到社交圈,變了葉劍波太太又離了婚。她身邊的朋友大抵轉變了很多回,然而她愛護動物之情始終不變。個人認為愛錫貓狗的人都有良好品格,養寵物或多或少反映了主人的性格和人生。

愛護動物協會( SPCA)始創於 1921年,由當時的港督夫人跟一班英國太太團發起成立,原因受不了中國人不太懂尊重小生命,吃狗肉、猴子腦在那年代並不出奇。曾經叫作「愛護禽畜會」和「防止虐畜會」的 SPCA,現有六間分社遍布香港各地,可同一時間收容三百隻狗和貓,甚至倉鼠、兔仔、烏龜、蛇、蜥蜴等動物。 Gigi當上愛護動物協會會長九年了,她說:「其實香港政府對我哋資助好少,好彩有好多善心人,好似美心集團創辦人伍舜德先生生前設立基金每月資助個會,又有有心人指定死後捐咗間屋俾我哋做梅窩嘅分社,真係要靠好多熱心人嘅支持。」 Gigi謂其實好多人有誤解,以為見到流浪貓狗就打電話給漁農署。「你知唔知漁農署都係打俾我哋 SPCA去處理,通常擒出窗口同燈柱救貓狗嘅係我哋久經訓練嘅職員嚟㗎!」

去年「人狗百萬行」,趙式芝與其另一半 Sean都帶狗參與。

林欣彤都是愛狗之人,帶埋愛犬行足全程。

上月協會舉行動物攝影比賽,傅明憲出面請來朱玲玲做評判,二人一起揀選得獎作品。

最近虐殺流浪貓狗案兩名罪犯重判入獄 16個月, Gigi表示長遠要加重刑罰才有效。「香港人真係仲喺學習階段,我哋經常教育啲人唔好過時過節送寵物俾男女朋友,情人節聖誕節後一個月我見過太多人玩厭咗就交俾我哋,又或者分咗手就唔想再見到隻寵物咁。」 SPCA也有開班教養寵物之道,而人狗一起上的班則每次都火速滿額。 Gigi自小養狗,北京狗、西施狗、唐狗等都養過。「狗比較黐身,要成日陪伴,尋找安全嘅感覺;貓比較獨立,始終體積小適合香港人,至於養蛇同蜥蜴嘅人就覺得呢類寵物好型好靚,要別樹一格。」

08年鄭紹康生日,傅明憲與萬寶寶(左二)等好友一起盛裝出席,人到禮到。

雖然眼見很多受傷動物很可憐,但 Gigi反而不擔心,因為香港仍有不少有愛心之人。「好似呢隻單眼貓,好快已經有人領養,嗰邊隻大狗都有個有心人收養咗。」 Gigi見盡社交圈人情冷暖,面對動物反而簡單得多:「以前做東華總理有好多交際應酬要面面俱圓,依家一切都嚟得比較單純直接。」 Gigi正忙於籌備本月十九日於迪士尼舉行的「人狗百萬行」,是 SPCA每年最大籌款活動。其實做人、做善事與養寵物一樣,不用想太多,隨心便去做吧!

鄭紹康( Francis),天機公關行政總裁,每年主理逾 200個中港項目,接觸最新時尚品牌潮流資訊。為多份報章雜誌的專欄作家,兼和徐濠縈黃偉文合組經理人公司。



鍾意就快D Share啦!