掃呢頁CODE去手機

2014年1月17日 星期五

[忽然1周 964] 黃耀明 姿整哥 黃耀明,MW,




媽咪姐

黃耀明 姿整哥

男人到咗中年往往發福,不過對於年過半百嘅明哥黃耀明嚟講就例外!上周二( 7日)明哥接受 now觀星台王賢誌( Vinci)嘅訪問,媽咪姐見佢對衣著好有要求。影影嚇相,記起件外套之前見過記者,即刻除低,錄影時只著恤衫。到埋位訪問,明哥每趁空檔就「嗱嗱聲」補妝,勤力過媽咪姐多多聲呀!

中場休息時,梗係要補嚇妝,有兩位靚女輪流服侍,但明哥好體貼工作人員,猛叫佢哋試嚇枱上出自置地「唐人館」嘅點心。

原來早喺廿年前, Vinci同明哥喺溫哥華已經識咗, Vinci仲喺節目扮過明哥㗎!明哥同媽咪姐講:「佢問我借衫㖭,不過就唔記得有無睇過(節目)。」

錫鞋之人

係咪覺得明哥對鞋好鬼新呢?查實舊鞋嚟㗎。但佢次次著完都用袋入住先放好,勁!



鍾意就快D Share啦!