網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月24日 星期五

[忽然1周 965] 吳綺莉朝朝抱女 吳綺莉,MW,




吳綺莉同王賢誌 99年喺電視劇《非常保鑣》合作過,訪問時,王賢誌就特登揀有上海菜嘅餐廳,等 Elaine可以食嚇家鄉菜!

媽咪姐

吳綺莉朝朝抱女

上星期五( 17日),吳綺莉( Elaine)接受 now觀星台王賢誌訪問,講嚇同 14歲囡囡吳卓林嘅相處:「我每朝都會抱佢去廁所,總之喺張牀度換曬衫先俾佢落牀。不過近排抱唔到咯,因為佢好重!」

回復自由身嘅吳綺莉喺網上電台開咪,又要籌備年尾喺香港開嘅畫展,非常忙碌。但佢最重要嘅職責,一定係囡囡卓林嘅好媽媽。

媽咪姐聽到後,即刻「嘩」一聲,朝朝抱女,真係好「縱」嚇喎, Elaine即刻話:「因為我哋關係好 close,而且佢都好生性。以前喺上海讀書成績唔好,要請好多補習老師,不過返咗嚟香港後,佢見到我工作賺錢辛苦,依家讀書都 OK。」哦,咁都算乖女!



鍾意就快D Share啦!