掃呢頁CODE去手機

2014年1月24日 星期五

[忽然1周 965] 朱少杰留港護妻 郭羨妮懷第二胎局停工 朱少杰,郭羨妮,MW,




扶實老公

1月 9日下午 4時許,包到冚嘅郭羨妮繑實老公朱少傑,慢步行傢俬店。當時她身穿鬆身衫,又有大褸遮住,孕味極濃。

滾熱辣

朱少傑留港護妻 郭羨妮懷第二胎局停工

2012年生女後減產的郭羨妮,已一年沒有為無綫拍劇,最近她復出接拍古裝劇《無雙譜》,更夥拍視帝黎耀祥,想收復失地。雖然新劇在月初已進行造型,但人算不如天算,據知郭羨妮現懷有個多月身孕,為怕影響胎兒,她曾向《無雙譜》監製羅鎮嶽辭演。監製向郭羨妮極力遊說,並把她的動作場面改為文戲,不過新劇開拍數天郭依然冇影。

郭羨妮懷第二胎,老公朱少傑亦留港照顧妻女。 1月 9日下午二人現身九龍灣宜家傢俬,郭羨妮像幪面超人般包到冚,孕味極濃。一向以家庭為重的郭羨妮,隨時停工唔拍新劇。

其他影片

現年 39歲的郭羨妮,前年 5月誕下女兒 Kylie後,一心諗住減少拍劇專心湊女,可惜上年 5月老公朱少傑突然被公司解僱,原本做武術總監的他轉做兼職武指,收入大減。郭羨妮為幫老公翻身,指明要朱少傑做導演,才肯接拍大陸劇《金玉瑤》,三個月前正式復出拍劇。

曬幸福

朱少傑自從被公司解僱後,在內地工作量大減,索性返香港與老婆郭羨妮及女兒 Kylie共聚天倫。郭羨妮亦經常上載幸福家庭照到微博曬幸福。

專吼平貨

郭羨妮搵錢能力雖然強勁,不過要供樓兼養全家,一闊三大,買嘢都會格價。當日郭羨妮見到$59地毯雙眼即時發光,不過仔細看過後都冇買。

郭羨妮對其中一張兒童碌架牀情有獨鍾,拉埋老公狂睇,睇到唔願走。

向監製報定案

未埋位

本月 8日郭羨妮出席新劇《無雙譜》試造型,與劇中男主角黎耀祥演情侶,不過郭羨妮至今仍未埋位拍劇。

在上海橫店拍《金玉瑤》日對夜對三個月,二人終於「搞出人命」。郭羨妮去年十月曾揚言要追多個仔,估不到咁快就 bingo,郭羨妮現已懷孕個多月。知情者透露:「 Sonija(郭羨妮)不嬲都不設防,兩公婆喺橫店一齊開工,夜晚同房,有咗都好正常吖!上月拍完套劇返香港, Sonija發現月事未到,懷疑自己有咗。」

本月初郭羨妮仍未睇醫生確認有孕,但無綫古裝劇《無雙譜》卻開拍在即,連試造型記者會都開埋,郭羨妮惟有向監製羅鎮嶽報定案,並打算辭演。知情者續說:「 Sonija臨開拍先話懷疑有咗,佢同監製講可唔可以 hold住先。你叫監製去邊度搵女主角頂替吖?依家啲花旦得嗰三幾個,啲期又密麻麻,監製都好頭痕。最後話刪走曬啲動作改做文戲,應承俾足夠時間 Sonija休息,又話古裝戲服咁闊,大肚都唔覺。 Sonija暫時仲考慮緊。」

睇中碌架牀仔

本 1月 9日獨家拍到郭羨妮與老公朱少傑行街睇傢俬,為腹中的「新成員」作準備。當日下午四時許,兩人現身九龍灣 Mega Box宜家傢俬。為免被途人認出,郭羨妮包頭蒙面,雖然穿上大褸,仍隱約見到圓潤不少的身形。郭羨妮似乎對兒童碌架牀情有獨鍾,拉住老公望完又望不捨得走。兩人行了一小時,買了些碗碟及家庭用品便離開,由郭羨妮駕車返回清水灣半島寓所。

封口拒回應

被問及是否已懷孕六周,郭羨妮封口不答。上周一( 13日)下午五時,郭羨妮駕車載住老公,由清水灣半島寓所到將軍澳新都城準備行街,但她在停車場發現記者,車都唔落直駛返屋企,拒絕回應記者提問。

以往郭母都會跟住郭羨妮出入,照顧孫女。自從朱少傑留港,郭母寧願留在家中,都不願與女婿一起外出。

開劇唔見影

有老公陪行街當然開心,不過難為了《無雙譜》一班演員。新劇上周五( 17日)正式開拍,據知田蕊妮、黃宗澤及岑麗香不停跳拍其他場口,女主角郭羨妮一直唔見影,令她與黎耀祥的對手戲也要 hold住,而監製亦打定輸數另覓女角,現階段非常頭痕。

眾所周知,無綫拍劇時間長,懷孕的郭羨妮當然不適宜拍劇。為免郭羨妮「耳仔軟」,現在無業的老公朱少傑決定留港,睇實老婆。

其實郭母一直不滿女婿朱少傑搵得少,要女兒獨力持家。前年郭羨妮入住九龍法國醫院 VIP頭等房剖腹產女,埋單十六萬都是由郭支付。據知郭母現時仍與女兒女婿同住,不過與朱少傑同枱食飯就各自修行,關係有待改善。而郭母得知女兒又有喜並沒有表現高興,認為只會加重女兒的經濟負擔。郭羨妮今次造人成功,有人歡喜有人愁咯!

夫妻檔上陣

郭羨妮指明要由老公朱少傑執導,才肯接拍國內劇《金玉瑤》。去年十月兩夫妻在上海橫店開工,拍劇三個月才返港。

家庭支柱孭重飛

郭羨妮不介意老公比自己細 6年,也不嫌棄對方經濟狀況,拍拖數月即貼樓結婚。 Sonija每月要負責供樓,加上女兒奶粉錢及供養母親,每月開支超過十萬,一人搵錢幾個人使,擔子非常重。

其他影片


鍾意就快D Share啦!