掃呢頁CODE去手機

2014年1月24日 星期五

[忽然1周 965] 羅霖保衞戰 羅霖,MW,




齋睇玉背,羅霖同 Mandy Lieu打成平手,但 Mandy Lieu再附加一條玉腿,即時又贏番個馬鼻。

媽咪姐

羅霖保衞戰

咪以為後生大曬!女人最緊要識 keep!好似離咗婚、年紀四十有八嘅羅霖,就有本錢同 28歲嘅名模 Mandy Lieu喺陶傑部新戲《愛.尋.迷》中鬥性感鬥溝仔。早前佢兩個仲鬥到去纖體公司嘅晚宴。

當晚,咁啱得咁蹺,佢哋齊齊著黑色露背裙㖭!雖然羅霖同 Mandy Lieu相差成廿歲,不過講到纖腰同滑背,絕對唔輸蝕。咁羅霖話曬係代言人,見到嘉賓 Mandy Lieu成副戰鬥格踩場,當然唔敢怠慢啦!

Mandy喪食

著到靚靚嘅 Mandy Lieu,一埋位就係咁食,嗰副為食相即時扣分。

羅霖襟撈

羅霖就全程 mark實老闆娘陳太,兩個密密斟,其他人完全攝唔到位。

另一位代言人鍾嘉欣,唔知係咪剛從韓國拍劇返港,未有時間去做機,竟然出現小肚腩!所以話,女人真係唔懶得。



鍾意就快D Share啦!