網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月30日 星期四

[忽然1周 966] 葉童懶老婆 葉童,MW,




錄音催老公

葉童將個電話擺到咁近去錄音,嘴唇會唔會掂到 iPhone㗎?好多菌喎。

媽咪姐

葉童懶老婆

近年個個用智能電話,好多人都唔會再記電話號碼。依家呢,直情連電話都唔使打, message又唔使打,對住個電話錄音就可以出埋文字,懶得就懶!

好似早前媽咪姐喺 ifc見到葉童,佢好似想食咗部 iPhone咁,望真啲,原來係用緊 Siri錄 message。可能影後發音唔夠標準,見佢錄完要再寫再篤,然後就入咗間日本餐廳。十分鐘後,老公陳國熹就出現嘞。查實你老婆唔使 WhatsApp來 WhatsApp去啦,打個電話仲快仲 sweet,咪咁懶啦!

錄完 message,葉童就一支箭入咗呢間叫「禮」嘅高級壽司店。

陳國熹慢行

無幾耐,老公陳國熹亦慢慢行入同一間壽司店。呢度食個 lunch要$300,晚飯閒閒哋一人食過千,兩公婆真識嘆!

葉童懶打電話,不過就好勤力同老公周圍去蒲,早前就同志偉玩到癲,都算志趣相投。



鍾意就快D Share啦!