掃呢頁CODE去手機

2014年1月30日 星期四

[忽然1周 966] 范姜極速使十一萬 范姜,MW,




範薑入咗去法國名牌珠寶店 Van Cleef& Arpels,一坐低即刻睇錶,相當熟路,似乎係幫襯開喎。

媽咪姐

範薑極速使十一萬

林青霞慳家,相對冇咁有錢嘅範薑就使得豪氣。早前,本身拎住大袋戰利品嘅佢,一支箭走入中環一間珠寶店。入到舖頭,望下手錶睇下頸鏈,唔使十分鐘,就揀中條 11萬嘅縞瑪瑙黃金長鏈,仲諗都唔使諗即時俾錢。計番佢由入舖到俾錢,前後唔夠十五分鐘。女人嘅使錢能力,果然驚人呀!

範薑睇中 Vintage Alhambra古典系列嘅長頸鏈,由 20粒縞瑪瑙組成,款式簡單易襯。

範薑夠曬爽快,唔使十五分鐘就使咗十一萬,難怪佢碌卡嗰陣,幾個店員圍住招呼佢,尊貴到呢!

戴住黑超嘅範薑大有斬獲,走時笑口噬噬,心情靚到不得了,完全唔知後面嘅路人甲係鄭中基。



鍾意就快D Share啦!