掃呢頁CODE去手機

2014年1月28日 星期二

[壹週刊 1247] 樂此不疲 老公生日送大禮 白韻琹爆秘書幫拖鬧趕小三 M1,




探熱針

樂此不疲 老公生日送大禮 白韻琹爆秘書幫拖鬧趕小三

白韻琹跟謝偉俊( Paul) 16年忘年婚姻常傳不穩, 09年白姐姐自爆有青島小三徐程程介入,去年十一月,白姐姐突然在自己的 facebook上載一篇鬧人狼心狗肺的文章,又埋怨老公沒有跟她行房,雙方再度陷於冷戰鬧離婚。唔夠三個月,兩公婆好番,白姐姐吹雞請朋友出席阿 Paul五十五歲生日宴,飲多兩杯後,更笑住爆秘書 Joyce幫拖,聯手將小三踢走,安樂曬。

其他影片
秘書幫拖

上週二(一月二十一日)晚,白韻琹安排飯局,慶祝老公謝偉俊五十五歲生日,壽星切完生日蛋糕後,飲多兩杯的白姐姐突然玩踢爆贈興。

當時席上有朋友語帶雙關問阿 Paul是否「有舊嘢」?而家係咪已經攞走咗?白姐姐即搶住答:「 Joyce(謝偉俊秘書)最清楚,佢吼阿 Paul打電話時,即刻寫(用阿 Paul手機 whatsapp)去鬧嗰個人(此時坐在阿 Paul身邊的秘書叫白姐姐唔好講,不過叫唔停),問佢做乜勾人老公咁無良……」

好番

白姐姐請朋友同阿 Paul慶祝生日,切蛋糕前,又作狀揸刀鋸老婆。

大爆秘書幫拖鬧走小三,白姐姐之後笑曬。

阿 Paul揸完刀又甩拳打白姐姐,真係打者愛也。

試探遊戲

白姐姐唔收口,一直拎住酒杯無反枱的阿 Paul笑住問秘書是否真有其事(鬧小三),其他朋友亦加入起哄:「第日打俾我,等我去捉姦掃場……」「不過我話佢(秘書)做乜去搞佢(阿 Paul)個電話, Joyce就怪我,話幫咗我仲要俾我話,真係冇良心。」白姐姐兜個圈讚秘書夠義氣。

唔瞅唔睬三個月,兩公婆終於言歸於好!白姐姐即場解畫:「世界上有句說話叫戲劇人生,當我踏出虎度門,就要做番呢場戲。(劇目係咪叫《大龍鳳》?)係《大劈棺》嘅第一章就啱。」

白姐姐口中的是京劇《大劈棺》,故事內容是莊子試妻,講人與人之間懷疑和背叛,白姐姐是否話中有話,一起廿年的阿 Paul應該最清楚。

自爆同阿 Paul可以隨時離婚,白姐姐答應上梁思浩的電視節目爆大鑊,點知最後又係幫阿 Paul講說話。

上曾華倩主持的《登登登對》接受訪問,白姐姐大爆跟阿 Paul冇性生活多年。

有指白姐姐不滿阿 Paul偷偷買樓,但事實二人經常孖住去睇樓掃貨。

耍花槍

白姐姐與謝偉俊歷年多次吵吵鬧鬧,外界已當成二人耍花槍,就算男方偷食罪大惡極,但女方擘大口鬧完又從輕發落,七張白姐姐,遊戲人生!

踢完又拆

09年謝偉俊被指透過電郵搭上「青島張茆」徐程程,更一度搬離與白姐姐的愛巢獨居。白姐姐主動向傳媒爆料,先發制人破壞老公玩網戀;又為鬧分手一事舉行記者會,指二人因律師樓事務有爭拗,謝偉俊才搬到柴灣自住,之後二人到澳洲玩復合之旅,鬧劇告一段落。

Fb發洩

去年 11月,白姐姐突然在 fb撰文,暗示被最親的人趕出公司,不得其門而入:「殘酷無情的你……有當我是有血有肉有感覺的人嗎?我出錢出力出時間全心全力扶持你創業……你太沒良心,我恨我相信一個狼心狗肺……」文章雖於數小時後刪除,但傳媒已經夠時間展開跟進,一如大家所料,站出來的白姐姐只護夫,不插夫。



鍾意就快D Share啦!